مسئول منابع انسانی بسیج استان خراسان رضوی:

تفکر بسیج به کشورهای منطقه صادر شده است

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز کشورهایی که به دنبال توسعه و پیشرفت هستند با بهره گیری از الگوی بسیج و انقلاب اسلامی تلاش می کنند زمینه رشد و حرکت را برای خود به وجود بیاورند.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۹۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش ستادخبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، سرهنگ  پاسدار سابقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ویژگی ها و شاخص های تفکر بسیجی را باید از مکتب ناب اسلام استخراج کنیم.

 

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در هر ماموریتی اگر بخواهیم تحول داشته باشیم قبل از آن باید توکل و توسط داشته باشیم گفت: بسیج در گام اول انقلاب در آن هشت سال دفاع مقدس بسیار درخشید که نمونه های بسیار زیادی از شهدا داریم که در خاک های نرم کوشک به ما یاد دادند در مشکلات و سختی ها توکل به حضرات معصومین را فراموش نکنیم. 

 

سابقی با بیان اینکه بسیج به یک قشر و بخش خاص تعلق ندارد گفت: رهبرمعظم انقلاب همواره بر بحث جذب حداکثری تاکید داشته و این انقلاب را متعلق به همه مردم ایران میدانند بنابراین ما در بدنه بسیج وظیفه داریم به گونه ای رفتار کنیم تا جوانان نسبت به آن کشش پیدا کرده و حضور در این تشکل را برای خود یک موفقیت تلقی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد:بسیج در هشت سال دفاع مقدس جانانه در میدان نبرد حاضر شد و پس از پیروزی همچنان در میدان ماند تا به سازندگی و آبادانی کشور بپردازد.

 

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه شیوه های جدب بسیج بسیار موثر است گفت: ایجاد ارتباط موثر در تمامی بخش های جامعه اعم از پزشکان، دانش آموزان، اصناف، کارمندان، بازاریان و سایر اقشار سبب شده امروز از همه بخش های جامعه نماینده ای در بسیج وجود داشته باشد.

 

سابقی با تاکید بر اینکه بسیج یک سرمایه بزرگ برای ما برشمرده می شود خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که به دنبال توسعه و پیشرفت هستند با بهره گیری از الگوی بسیج و انقلاب اسلامی تلاش می کنند زمینه رشد و حرکت را برای خود به وجود بیاورند.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به بسیجیان عنوان کرد: سامانه سحاب "صندوق ذخیره بسیجیان"، موسسه تامین درمان بسجیان، شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار، ارائه خدمات تحصیلی، فروشگاه یاس نوین پارسه در زمینه عرضه محصولات به بسیجیان از جمله خدماتی است که در حال حاضر ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها