خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان گفت: حقوق دانان بسیجی استان اصفهان در قالب گروه های جهادی در زندان به صورت وکیل نقش خود را ایفا می کنند و برای آزادی زندانیان از طریق ظرفیت های قانونی موجود پیگیری های متعددی انجام می دهند؛ در سال گذشته با عنایت خداوند و مشاوره های حقوقی متعد، آزادی زندانیان استان اصفهان پیگیری شده است.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۱۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

محمدرضا دست‌پاک در گفت و گو با خبرنگار بسیج اصفهان؛ پیرامون آیین آزادسازی 18 زندانی جرائم غیرعمد بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج در قالب کمک های مومنانه، به ارزش 5 میلیارد ریال 18 زندانی جرایم غیرعمد پیش از ظهر امروز آزاد شدند تا به آغوش گرم خانواده برگردند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان اظهار کرد: همچنین در این مراسم از تعدادی از خیران بسیجی به نمایندگی از خیران بسیجی استان اصفهان تقدیر شدند.

وی افزود: آزادسازی زندانی ها جز برنامه مستمر بسیج بوده که در طول سال به مناسبت های مختلف انجام می پذیرد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی  حقوق دانان استان اصفهان تصریح کرد: حقوق دانان بسیجی استان اصفهان در قالب گروه های جهادی در زندان به صورت وکیل نقش خود را ایفا می کنند و برای آزادی زندانیان از طریق ظرفیت های قانونی موجود پیگیری های متعددی انجام می دهند؛ در سال گذشته با عنایت خداوند و مشاوره های حقوقی متعد، آزادی زندانیان استان اصفهان پیگیری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها