خبرهای داغ:

همایش بزرگ بسیجیان شهرستان سمیرم برگزار شد

همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) همایش اقتدار، شکوه و عظمت بسیجیان در سمیرم  با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، فرماندار و مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۹۰۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم ، همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین حماسه اقتدار بسیجیان شهرستان سمیرم برگزار شد.

این مراسم در ناحیه مقاومت بسیج سمیرم ، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، فرماندار و مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در همایش بسیجیان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه" انزجار خود را از توطئه دشمنان اسلام در جنگ ترکیبی علیه ایران اعلام و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند. 

در این آیین پیش از استماع بیانات مقام معظم رهبری،  سرهنگ اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب بسیج را یک گنج دانست و اظهار داشت: بسیج یک تفکر، فرهنگ و اعتقاد و حضور در این لشکر مخلص خدا یک افتخار است.
وی با برشمردن شاخص‌های بسیج خاطرنشان کرد: تفکر جهادی، انقلابی، آگاه، بصیرت، شجاعت، دشمن‌شناس و حافظ نظام و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بسیجیان است.
 وی با اشاره به جریانات اخیر در کشور افزود  صحنه فتنه در وسط میدان غبار آلود است و تشخیص این مهم برای مردم با جهاد تبیین امکان پذیر است ولی متاسفانه در این مهم غفلت گردیده است ، همچنین با بیان اشتباه در ساختار و نظام آموزشی کشور خواستار اصلاح این وضعیت آموزشی برای قشر نوجوان و جوان کشور شده تا تحت تاثیر فریبکاری و جنگ ترکیبی دشمن قرار نگیرند.

ارسال نظرات