در ساختمان مجلس قدیم؛

اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی برگزار شد

اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۱۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد. این اجلاسیه که با حضور ۳۲۰ دانش‌آموز نخبه بسیجی برگزار شد، دانش آموزان به بیان مطالبات خود از مسئولین حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

در همین باره مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان بسیجی، آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی در این راستا نقشه راه تدوین کرده و با تکیه بر دانش‌آموزان بسیجی به‌خصوص اعضاء مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، گام‌های بلندی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مبنای کار بسیج دانش‌آموزی، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج است گفت: این سند بر مبنای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تدوین شده است. اکنون ما بسیج دانش‌آموزی در مدرسه داریم و در ۴۰ سال دوم بر اساس بیانیه گام دوم، اعتقاد به بسیج مدرسه داریم. این دو متفاوت از همدیگر هستند.

باستان گفت: در واحد بسیج دانش‌آموزی، چند نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه یا مدرسه در یک اتاقی به نام واحد بسیج فعالیت می‌کردند، اما در نگاه جدید و بر اساس سند اعتلا، ما می‌گوییم بسیج مدرسه یا بسیج آموزشگاه شامل دانش‌آموزان و معلمان و نیز کادر مدرسه می‌شود. یعنی همه دانش‌آموزان ما بسیجی هستند.

در پایان و در اختتامیه اجلاس مجمع عالی بسیج دانش آموزی، دانش‌آموزان سوگند یاد کردند تا برای اهداف عالیه نظام و انقلاب و رسیدن به ایرانی قوی تلاش کنند.


انتهای پیام/ 

ارسال نظرات