خبرهای داغ:
فرمانده گردان 108 امام حسین (علیه السلام) خبر داد:

برگزاری مسابقه تیر اندازی ویژه بسیجیان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج مسابقات تیراندازی با حضور مربیان مجرب میدان تیر همراه با بسیجیان گردان 108 امام حسین (علیه السلام) در محل اردوگاه قدس شهرستان برخوار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۳۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته بسیج مسابقات تیراندازی با حضور مربیان مجرب میدان تیر همراه با بسیجیان گردان 108 امام حسین (علیه السلام) در محل اردوگاه قدس شهرستان برخوار برگزار گردید.

فرمانده گردان108 امام حسین(علیه السلام) شهر برخوار گفت: رهبری در فرمایشات شان در مورد ورزش فرمودند:جبهه‌ی استکبار جهانی، از هر پیروزی‌ای که ما به دست بیاوریم، عصبانی و خشمگین میشود -چه پیروزی در میدان ورزش، چه در میدان جنگ، چه در میدان علم، پس پیروزی شما ورزشکاران، در واقع پیروزی بر جبهه‌ی استکبار هم هست، لذا به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مسابقات میدان تیر با سلاح کلاش ویژه بسیجیان این گردان برگزار شد.

این فرمانده در ادامه افزود: این مسابقات به مناسبت هفته مبارک بسیج در اردوگاه قدس شهرستان برخوار برگزار گردید، در طول این مسابقات نیرو های بسیجی به رقابت پرداخته و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها