خبرهای داغ:
فریادرس در گفتگو با بسیج تأکید کرد

ضرورت تبیین تفکر بسیجی بین فرهنگیان و دانش آموزان و آحاد مردم / باید به کیفیت تفکر بسیجی اندیشید

همدان-مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه امروزه باید به کیفیت تفکر بسیجی اندیشید و بین فرهنگیان و دانش آموزان و آحاد مردم این تفکر صحیح را تبیین کرد، گفت: باید تفکر بسیجی عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۲۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ما ملت بزرگی هستیم و در ۴۳ سال گذشته ملت ما این بزرگی و عظمت را نشان دادند و بسیج عصاره فضائل این ملت است.

وی افزود: فضیلت‌هایی مانند صبر، ایستادگی، شجاعت، بصیرت، فهمیدن جنگ دشمن، ایستادن بر اصول اساسی تقوا و دانش، بهره بردن از ظرفیت‌های ملی، قومی و اجتماعی برای بحران‌ها از ویژگی‌های ملت ایران است که به صورت عموم وجود دارد و بسیج به صورت عصاره ملت تعهد داده که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج به معنی تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی است، گفت: مردمی که برای تحقق نظام امامت و امت کنار هم ایستاده‌اند و طی ۴۳ سال گذشته نشان داده‌اند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و با بیان اینکه اتفاقات ۶۰ روز گذشته روایت مردانگی و ایستادگی بوده است، گفت: از سوی دیگر این اتفاقات روایت رذالت‌ها، ناجوانمردی‌ها و خباثت‌های دشمنان انقلاب اسلامی و جریان‌های بریده از ملت بود.

فریادرس با بیان اینکه بازگو کردن این روایت می‌تواند برای پیشرفت کشور ما و انقلاب اسلامی کمک کننده باشد، مطرح کرد: با نگاه به شعارهایی که کشور غرب‌گرا در حوزه آزادی، وطن دوستی، حقوق بشر، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و ... در کشور ما داشته‌اند متوجه می‌شویم طی این اتفاقات صداقت و پای ایران ایستادن این جریان مشخص شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از این نگران هستند که ایرانی که نمی‌توانست حتی سیم خاردار تهیه کند به دومین قدرت نظامی برتر جهان سلاح می‌فروشد، ابراز کرد: امروز ما توانسته‌ایم آمریکایی‌ها را در پایگاه خودشان در منطقه محاصره کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ اقتصادی و فشار حداکثری سعی کردند مردم را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: ما وارد عبور از عصر نفاق شده‌ایم همانگونه که در روایات داریم جنگ آخرالزمان جنگ اسلام و کفر است و منافقین رسوا می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیشرو و فعال بوده و هست، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به اهداف و آرمان‌های انسانی خود خواهد رسید و در مقابل فریب کاری دشمنان، خدا کفایت خواهد کرد.

فریادرس با بیان اینکه بسیج، سیاسی و جناحی نیست، ادامه داد: لازم است هم اکنون در حفظ و تربیت نیروهای کارآمد بسیجی مانند گذشته فعال باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه باید به کیفیت تفکر بسیجی اندیشید و در بین فرهنگیان و دانش آموزان و آحاد مردم این تفکر صحیح را تبیین کرد، تصریح کرد: با وجود اینکه در همه اقشار ملت ما بسیج جریان دارد اما لازم است که برای کارآمدسازی سازمان‌ها و نهادها به ویژه آموزش و پرورش به تقویت تفکر بسیجی در آحاد کارکنان بپردازیم، باید بحث ایمان و عمل تقویت شود و تفکر بسیجی عملیاتی شود و به درستی در بین مردم معرفی شود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی یعنی آن مجموعه معرفت‌ها و روش‌هایی که می‌تواند مجموعه‌های عظیم انسانی را در ملت به وجود آورد، یادآورشد: خاصیت تفکر بسیجی، تربیت مردم در راستای رسیدن به ارزش‌های اسلامی و حرکت در مسیر مستقیم الهی است.

وی مطرح کرد: بسیج می‌تواند بهترین مسیر تقرّب الهی باشد چراکه شهدا با خون خود این موضوع را ثابت و جاده را برای ما هموار کرده‌اند.

فریادرس با تأکید بر جهاد در اسلام، خاطرنشان کرد: امروزه جهاد علمی ارزش فراوانی دارد و در این راه باید تربیت دانش آموزان و بالا بردن ارزش‌ها در آنان اولویت داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات