خبرهای داغ:

همایش پیاده روی و جشن هفته بسیج در شهر جوزدان نجف آباد برگزار شد

جشن و پیاده روی به مناسبت هفته بسیج، ویژه شورای حوزه ،فرمانده هان و شورای پایگاه ها در جوار شهدای گمنام و با حضور حجت الاسلام امان اللهی با موضوع هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۴۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه سلام الله علیها، جشن و پیاده روی به مناسبت هفته بسیج، ویژه شورای حوزه ،فرمانده هان و شورای پایگاه ها و با حضور حجت الاسلام امان اللهی با موضوع هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و پاسخ به شبهات و بررسی موضوعات روز در مکان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

امان اللهی با توجه به حوادث اخیر در کشور گفت: آگاهی کم جوانان در جامعه نسبت به سواد رسانه مهمترین و بزرگترین ضعف جامعه فعلی محسوب میشود و این رسالت امروز ما محسوب میشود که با برنامه ریزی منسجم این خلاء موجود جامعه را برطرف کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه سن استفاده از فضای مجازی بسیار حائز اهمیت بوده و اجازه مالکیت وسایل رسانه ای طبق نظر کارشناسان بعد از سن ۱۲ سالگی تعریف شده است تصریح کرد: والدین با انتخاب درست وسایل الکترونیکی، محتواهای متناسب باکاهش نگرانی به حفظ سلامت روان خود و فرزندانشان به منظور حضور امن فرزندان در فضای مجازی مبادرت ورزند.

شایان توجه می باشد در این نشست پیرامون مباحثی از قبیل؛ رژیم مصرف رسانه ای و رده بندی سنی استفاده از فضای مجازی پرداخته شد.

گفتنی است حسن ختام برنامه از شورای حوزه و پایگاههای مقاومت با اهداء گل به مناسبت هفته بسیج تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات