به همت سپاه ناحیه بدره صورت گرفت؛

برگزاری همایش جهادگران فاطمی به مناسبت همزمان با هفته ی بسیج در شهرستان بدره

همزمان با فرارسیدن هفته ی مبارک بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور جمع کثیری از جهادگران بسیجی برادر و خواهر شهرستان بدره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۷۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با فرارسیدن هفته ی مبارک بسیج همایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور جمع کثیری از جهادگران بسیجی برادر و خواهر شهرستان بدره و همچنین مسئولین اکثر ادارات در محل کانون شهید مدرس این شهرستان برگزار شد . 

برگزاری همایش جهادگران فاطمی به مناسبت همزمان با هفته ی بسیج در شهرستان بدره

در ابتدای این همایش جناب سرهنگ میرزایی فرماندهی محترم سپاه ناحیه بدره ضمن خیر مقدم گویی به حضار  از جهادگران شهرستان که خالصانه در راه آبادانی شهرستان و رفع محرومیت ها و آسیب های شهرستان در عرصه های مختلف تلاش می کنند تقدیر و تشکر ویژه کردند . 

وی در ادامه بسیج را شجره ی طیبه ای خواندند که هرکس به شاخ و برگ آن خود را متبرک سازد و به آن بیاویزد در حصن حصین این انقلاب خواهد مانده جهادگران را شاخ و برگ های محکم و استوار این درخت تنومند نامیدند.

فرمانده سپاه ناحیه بدره در انتهای سخنان خود گریزی به بحث اغتشاشات اخیر نیز داشتند و با محکومیت قاطع این اغتشاشات ، اغتشاشگران را خس و خاشاکی نامید که از ضعف اراده و تفکر با حرکت باد جابجا می شوند و هیچگونه بینشی از خویش ندارند . ومکر و حیله ی آنان به کمک خدای متعال به خودشان برگردانده شد .

برگزاری همایش جهادگران فاطمی به مناسبت همزمان با هفته ی بسیج در شهرستان بدره

در ادامه حجت الاسلام دانیاری امام جمعه ی این شهرستان با محکومیت قوی و قاطع اغتشاشگران گفت : اینها عده ای گول خورده بودند که بخاطر عدم بصیرت میهن خویش را به بهای ناچیزی به ناکسان و نامردمان سعودی اینترنشنال و باقی شبکه های معاند که همه دست پرورده و جیره خوار غرب هستند فروختند . اما نهایتا این انقلاب اسلامی بود که قوی تر و استوار تر از همه ی تاریخ این فتنه را نیز به برکت وجود و راهنمایی های حکیمانه رهبری عزیز کشورمان پشت سر نهاده و همچنان در عرصه های علمی و نظامی پیشرو و پیشتاز است . 

وی افزود: این نظام اسلامی آنقدر قوی و پر صلابت و مبارک است که برای در هم کوبیدن مکر استکبارگران نیاز به هیچ کمکی ندارد چرا که خداوند متعال و خون شهیدان این انقلاب را بیمه کرده است و هر کس به آن پشت کند یا تصور کند که هستی و بقای این انقلاب به چیزی غیر از اینها وابسته است سخت در اشتباه است . 

حجت الاسلام دانیاری در پایان گفت : غرب و دست نشناندگانش سالها در جهت فروپاشی و تجزیه ی کشورهای همسایه ی ایران خصوصا عراق و سوریه تمام توان و نیروی نظامی خویش را به کار گرفتند اما این جمهوری اسلامی بود که اجازه ی این کار را نداد ، و حالا عده ای کوته فکر خیال می کنند با لاستیک آتش زدن یا بوق های ممتد زدن در اتومبیل یا شعار نویسی می توانند این انقلاب را از بین ببرند . در حالیکه نمی دانند این انقلاب و این کشور هر لحظه اراده کند غرب را در کمتر از ۵ دقیقه با خاک یکسان می کند.

  در انتهای این همایش نیز از جهادگران برتر و سرگروه های جهادی شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار