مراسم "شبی با امید حرم" در یاسوج برگزار شد

هنرنمایی هنرمندان برای شهید " خوب " +( تصاویر)

مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان "شبی با امید حرم" باحضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۹۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان "شبی با امید حرم" با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی شامگاه دوشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۱ در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

علی صابری زاده دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب بیان داشت: این برنامه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوعات هنر و شهادت، شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار گردید.

صابری زاده گفت: تعداد ۶۰ اثر در بخش‌های گرافیک، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان استان خلق نمودند، که این ۶۰ اثر در مدارس و دانشگاه‌های یاسوج و چندین نقطه از سطح شهر به صورت نمایشگاهی در معرض عموم گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب افزود؛ در صورت برگزاری جشنواره های فرهنگی و اجتماعی با موضوع شهدای شاهچراغ یا هنرمند شهید امید خوب در سطح استان یا کشور، آثار به هنرمندان تحویل داده میشود که شرکت نمایند و حائز رتبه های برتر گردند.

همچنین در این برنامه از خانواده محترم شهید امید خوب و خانواده سردار شهید ستار اورنگ(شهید مدافع حرم استان) و خانواده شهید البرز اکرم کیش(مدافع امنیت) از پرسنل ناجا استان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ شهید امید خوب از فعالان هنرمند گرافیست در ۴ آبان ۱۴۰۱ همراه پدرش در حرم شاهچراغ توسط گروه تروریسی داعش به شهادت رسیدند.

 

مراسم

مراسممراسممراسم

مراسممراسممراسممراسم

مراسم

مراسممراسممراسم

مراسممراسممراسممراسممراسممراسممراسممراسممراسممراسممراسم

مراسم

مراسم

ارسال نظرات
آخرین اخبار