خبرهای داغ:
استاد و پژوهشگر دانشگاه:

هدف دشمن در جنگ شناختی، القای ناکارآمدی نظام و رهبری است

تبریز- یکی از اساتید دانشگاه، جنگ شناختی را یکی از خطرناکترین جنگهای دشمن علیه ایران عنوان کرد و گفت: هدف دشمن در جنگ شناختی، سیاه نمایی کردن و القای ناکارآمدی نظام و رهبری به مردم است.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۰۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی آذریان در جمع کارکنان سپاه میانه، با تحلیل جنگ ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب؛ جنگ ترکیبی، هیبریدی و چندوجهی را آخرین نوع رویکرد دشمن برای نابودی انقلاب دانست و افزود: نظام در پیروزی برابر جبهه آرایی های دشمن، همواره مدیون بسیج و نیروهای انقلابی است.

   وی افزود: امروز بسیج، مقتدرترین و جدی ترین نیروی مردمی دنیاست و تاریخ انقلاب نشان می دهد هر کجا این نیروهای مومن، متدین و انقلابی وارد صحنه شده اند، پیروز میدان بوده ایم.

   این استاد، تحلیلگر و پژوهشگر دانشگاه با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناکامی دشمن در این فتنه، با بررسی وضعیت و عملکرد نظام در برابر آرایشات دشمن، متذکر شد: مدارا کردن و عصبانی نشدن نظام در برابر اغتشاشگران، باعث آشکار شدن حقایق و چهره واقعی عاملان اصلی این فتنه و توطئه بسیار خطرناک، برای مردم شد.

 آذریان طرح دروغین انرژی هسته‌ای، ترور دانشمندان، و تحریم دارو و ایجاد حس درد را به عنوان مثلث انحراف در جنگ شناختی مطرح کرد و با نقد عملکرد دولت قبل در برابر این توطئه‌های دشمن؛ دوقطبی سازی، نرمال سازی جامعه و منوط دانستن حل همه مشکلات کشور به بحث مذاکرات را از مهمترین ضعف های آن در برابر آرایشات دشمن برشمرد.

وی  اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین قدرت دارای اندیشه، تفکر و تمدن سازی در جهان، مطرح است و رویش های آن بسیار فراتر از ریزش هاست و برای عبور از مشکلات نیازمند حفظ و انسجام بین ارکان ماندگاری خود یعنی مردم، مکتب و رهبری است.

ارسال نظرات