خبرهای داغ:

از توزیع 10 بسته معیشتی تا نشست بصیرتی در مدرسه 15 خرداد سرخه

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) 10 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) در سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۸۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز بسیج مستضعفین، ۱۰ عدد بسته معیشتی با یاری خیرین و نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه تهیه و به همت گروه جهادی و فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) بین نیازمندان محله توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) 10 بسته معیشتی با یاری خیرین بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و بی بضاعت را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: نشست بصیرتی و سیاسی با محوریت سواد رسانه ای با حضور مرضیه ادهم کارشناس در بین جمعی از دانش آموزان دبیرستان برکت ۱۵ خرداد برگزار شد.

ادهم بیان داشت: دیدار و عرض تسلیت اعضا شورا و اعضا حلقه شهید علی اکبر ابراهیمی و گروه فرهنگی پایگاه در منزل ابراهیمی از بانوان بسیجی پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج بوده است.

او در خاتمه گفت: به مناسبت ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) جشن ولادت با همکاری پایگاه ام علی بن ابیطالب (ع) در مسجد علی بن ابیطالب (ع) همراه با سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد. در این راستا آماده سازی و تزیین فضای داخلی مسجد محله به همت گروه فرهنگی جابر پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار