معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

اقتدار و استحکام نظام اسلامی متصل به فرهنگ عاشورایی و بسیجی است

سردار معروفی اقتدار و استحکام نظام اسلامی متصل به فرهنگ عاشورایی و بسیجی است، گفت: عاشورا، فرهنگ حسینی و بسیجی شاقول و تراز ملت ها برای رسیدن به سعادت است.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۱۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان ایلام، اظهار کرد: مردم استان ایلام در زمان دفاع مقدس با جمعیتی اندک، بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند که نشان دهنده عمق ایمان، بصیرت و وفاداری مردم این استان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و احکام و دستورات الهی و اسلامی است.

سردار حسین معروفی  با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، یادآور شد: بسیج، فرک، اندیشه و فرهنگ  و آرمان است، بسیج یک نیروی نظامی نیست، بسیج از عاشورای حسینی آغاز شده و امروز این تفکر با تدبیر امام راحل در بین مردم ایران ترویج داده شده و این تفکر اگر در بین یک ملت باشد آن ملت متزلزل نخواهد شد.

وی بیان کرد: استحکام ما به واسطه متصل بودن به فرهنگ عاشورا است، ما وقتی متصل به فرهنگ عاشورایی هستیم، در جنگ احزاب در برابر حقیقت دین و جمهوری اسلامی پیروز هستیم، عاشورا و فرهنگ حسینی و بسیجی شاقول و تراز ملت ها برای رسیدن به سعادت است و انقلابی که عاشورایی است اگر در کنار امام خود بماند، پیروز است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: راهبرد دشمنان در برابر این فرهنگ عاشورایی راهبردی کهنه و شکست خورده خواهد بود، در فتنه  برخی از خواص و نخبگان سکوت اختیار کردند و امام جامعه را تنها گذاشتند، اما ملت با بصیرت به سمت امام خود حرکت کردند و نهم دی را خلق نمودند و این تفکر بسیج است.

سردار معروفی یادآور شد: اندیشه بسیج  در ملت ما زنده است، حقیقت ملت ما عاشورایی بودن است نه فضای مجازی، تا این تفکر در ملت ما باشد و عاشورایی باشد و از امام خود تبعیت کنیم، ما همیشه سربلند و با عزت هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج دارای ویژگی های بارزی از جمله اعتقادی، انقلابی و مردمی است، گفت: حوزه اعتقادی یعنی حسن ظن به ذات و بارگاه الهی داشته باشیم، به خدا ایمان داشته باشیم، ما در دفاع مقدس چون اعتقاد و ایمان داشتیم پیروز شدیم و امروز دشمن به واسطه همین حسن ظن به خدا در دفاع مقدس، جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: هر کجا امام و ولی فقیه باشد، حق است، ولی فقیه خورشید  جامعه و امت است و تابش آن برای همه امت است، بسیج انقلابی است، پایه اول انقلابی گری رسالت محوری و به دنبال انجام تکلیف الهی است و هر کجا قرار گرفت تکلیف خود را انجام می دهد، انقلابی غیر محافظه کار است، یعنی به دنبال پیشبرد و پیش برندگی است و نشاط و تحول آفرین در همه عرصه ها بوده و سیاسی کار نیست.

سردار معرفی گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف شده است، بسیجی فدای انقلاب می شود و بسیجی در خدمات خود در حوزه سخت و نرم نگاهش نه سیاسی و نه قومی است و نگاهش به امامش است که جامع الاطراف است.

وی با تاکید بر استحکام درونی جامعه، ابراز کرد: ملتی که استحکام درونی داشته باشد، قوی است و کسی که استحکام درونی داشته باشد تکیه گاه دیگران می شود، ولی فقیه ما با همین استحکام درونی با علم با سخنان خود، همه توطئه های دشمنان و نظام استکباری نقش بر آب می کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استحکام بسیجی در استحکام بخشی جامعه بسیار نقش آفرین است، بسیجی رسالت استحکام بخشی به جامعه دارد و باید زمینه های لازم را برای استحکام بخشی در جامعه فراهم کند.

سردار معروفی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، ملتی هوشمند است، افزود: ۱۳ آبان امسال نمونه ای از موج حرکت جوانان  و نوجوانان ما در انقلاب اسلامی بود و این حقیقت است و ما امروز دارای نیروهای مسلح هوشمند و دقیق هستیم و با وجود ولی فقیه مدیر و مدبر، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هیچگاه جرات نزدیکی به مرزهای کشور را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:  موضوعی که ما به آن احتیاج داریم وحدت واقعی است نه با شعار، اگر ما به عنوان بچه های انقلاب و امام و بچه های حضرت آقا و سربازان انقلاب و ولایت و مردم اگر جایی دیدید یک نفر به اندازه نخ قرره به اسلام و انقلاب وصل است  شما باید با یک ریسمان آن را نگه دارید، باید آستانه تحمل مان بالا برود و دشمن نگاه کند و ببیند برخورد ما چقدر هوشمندانه و با درایت است، باید این کار را بکنیم و تکیه گاه مردم باشیم، برویم بین مردم باشیم.

وی با تاکید به امام شناسی و دشمن شناسی، خاطرنشان کرد: مسئولان ما امروز باید با تمام وجود نوکر و خدمتگزار مردم باشند، حرف مردم را بشنوند چرا که دعوای دشمن با مردم است که پای انقلاب و نظام ایستاده اند، مسئولان باید به میان مردم بروند و امروز زیباترین کار را همین دولت سیزدهم انجام می دهد که در میان مردم است.

ارسال نظرات