خبرهای داغ:
سردار کبیری‌‌پور:

محصولات مشاغل خانگی قم ظرفیت صادرات دارند

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه برخی از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در سطح صادرات هم امکان پیشرفت دارند، گفت: برخی از محصولات منحصر به فرد است و می‌تواند در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد اما باید از آن حمایت شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۱۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

محصولات مشاغل خانگی قم ظرفیت صادرات دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برپایی نمایشگاه طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه امروز به منظور ارائه محصولات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی همراه با استقبال مطلوب مردم افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم با بهره‌مندی از تسهیلات صندوق‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بسیج سازندگی توانسته‌اند کسب و کار مطلوبی را برای خود رقم بزنند، عنوان کرد: برخی از واحد‌های اقتصاد مقاومتی در برندسازی و تبلیغات عملکرد موفقی داشته و با دریافت مجوزهای لازم از دستگاه‌های مسئول توانسته محصولات خود را در سطح مورد نیاز عرضه کنند.
محصولات مشاغل خانگی قم ظرفیت صادرات دارند

جانشین فرمانده سپاه استان قم بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادها از کسب و کارهای کوچک تاکید کرد و گفت: توسعه کسب و کارهای خانگی در حقیقت توسعه اشتغال پایدار را در جامعه به دنبال دارد و امنیت شغلی را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در سطح صادرات هم امکان پیشرفت دارند، تصریح کرد: برخی از محصولات برای کشور ایران منحصر به فرد است و می‌تواند در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد اما باید از آن حمایت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار