خبرهای داغ:
سردار معروفی در همایش تجلیل از دامداران نمونه عشایر ایلام:

جامعه عشایر در کنار آحاد مردم توطئه فتنه گران را خنثی نمودند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و تحریک اقوام و مذاهب بود ولی جامعه عشایر در کنار آحاد مردم توطئه فتنه گران را خنثی نمود.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۱۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در همایش تجلیل از دامداران نمونه عشایری استان ایلام گفت: جامعه عشایر از ابتدای شکل گیری انقلاب با امام همراه بوده و در راه انقلاب اولین شهدا را تقدیم نمودند.

سردار معروفی افزود، عشایر برای کشور مایه افتخارند و باید به مردم کشور به دلیل داشتن چنین گنجینه ای تبریک گفت.

وی با اشاره به فتنه هایی که دشمنان انقلاب برای کشور و انقلاب به وجود آورده گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین جامعه و وقومیت های کشور است ولی جامعه عشایر در کنار آحاد مردم ایران ، هیچگاه فتنه گران را همراهی نکردند و آنها را در اجرای نقشه های شان ناکام گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تاکید کرد: همه اقوام و مذاهب ما ذیل پرچم جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری متحد و یکپارچه مقابل ظلم ایستاده اند.

سردار معروفی با اشاره به سلحشوری ملت ایران و عشایر در دفاع مقدس گفت:

در هشت سال دفاع مقدس جنگ ما جنگ تانک با تانک یا تن با تن نبود، بلکه جنگ تن با تانک بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در  تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی گفت: همانطور که امام خامنه ای عزیز فرمودند: تشییع جنازه شهید سلیمانی نشان داد ملت ما زنده است و سردار سلیمانی محصول نظام اسلامی و شاگردی مکتب امام خمینی و امام خامنه ای عزیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات