خبرهای داغ:
پرستار بسیجی دوران دفاع مقدس در میزگرد بسیج عنوان کرد؛

نصرت الهی و اراده آهنین را در جهاد عظیم رزمندگان که به شهادت منتهی می شد، دیدم

مهدوی گفت: من در دفاع مقدس و سوریه پرستار بودم و روزهای سخت جنگ تحمیلی و مدافعین حرم را نظارگر بودم. هرچند جنگ سخت و بی رحمانه است اما نصرت الهی و اراده آهنین و پولادین را در جهاد عظیم رزمندگان که به شهادت منتهی می شد می دیدم.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۰۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مهدوی پرستار بسیجی دوران دفاع مقدس ضمن تبریک روز پرستار با اشاره به خاطرات خود در روزهای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در کشور سوریه بیان کرد: من در دفاع مقدس و سوریه پرستار بودم و روزهای سخت جنگ تحمیلی و مدافعین حرم را نظارگر بودم. هرچند جنگ سخت و بی رحمانه است اما نصرت الهی و اراده آهنین و پولادین را در جهاد عظیم رزمندگان که به شهادت منتهی می شد می دیدم.

وی در ادامه تصریح کرد: در این حوادث اخیر که فتنه سنگین دشمن برای در هم شکستن انقلاب طراحی شده بود در صحنه حضور داشتم و اغلب افراد بدون شناخت و مطالبه در صحنه حضور داشتند و معترض بودند. با برخی از این افراد صحبت می کردم که بلافاصله می گفتند؛ اشتباه کردیم و به آنها گوشزد می کردم که اگر داستان انقلاب را می خواندید هرگز وارد اغتشاشات نمی شدید.

مهدوی افزود: در گفت و گو با یکی از این فریب خوردگان گفتم، شما در کنار ما هستید، از غذایی که خوردیم به شما دادیم، هیچ برخورد زننده ای در بازداشت با شما نشده است می گویید اشتباه کردم باید تاریخ زنان انقلاب خمینی کبیر را مطالعه کنید که ناخن آنان را می کشیدند، موی سرشان را می تراشیدند شکنجه های سنگین می کردند اما دست از اعتقاد و رهبر خود بر نمی داشتند.

پرستار بسیجی دوران دفاع مقدس در پایان با ذکر خاطره ای گفت: روز تولد ابا عبدالله(ع) و حضرت زینب(س) متعلق به ما پاسداران و بسیجیان است من در دوران دفاع مقدس ۸ سال با لباس های خونین به خانه می آمدم و لباس من آغشته به خون شهدا بود و برای تبرک مادرم لباس هایم را می شست. جوان ها باید بدانند چه خون دل ها خوردیم تا آرامش و امنیت حاکم شود و برای پیشرفت ایران عزیزمان باید متحد شویم و گردنه های سختی پیش رو را با عزت و پایداری و اعتقاد به داشته هایمان طی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها