فرمانده سپاه استان البرز:

همه مسئولین و دولتمردان قدردان زحمات پرستاران هستند

فرمانده سپاه استان البرز گفت: همه مسئولین و دولتمردان قدردان زحمات و تلاش های این قشر کوشا و شریف هستند و از مشکلات و مصائبی که آن ها متحمل شده و می شوند، اطلاع دارند.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۱۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: به مناسبت این میلاد فرخنده و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران، به نیابت از همه این عزیزان، با پرستاران بیمارستان البرز دیدار و ضمن عرض خداقوت، از تلاش ها و زحمات آن ها قدردانی کردیم.

همه مسئولین و دولتمردان قدردان زحمات پرستاران هستند

وی با بیان اینکه پرستاران عزیز به ویژه در دوران شیوع کرونا زحمات بسیاری را متحمل شدند و بر گردن همه ما حق دارند، اظهار کرد: ما نیز همواره قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستیم و امیدواریم خداوند همیشه آن ها را سالم و سلامت نگه دارد تا بتوانند خدمات خوبی را به مردم شریف استان البرز ارائه دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مشکلات و مسائلی که این قشر با آن ها مواجه هستند، بیان کرد: این موارد باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان وزارتخانه دنبال شود اما ما نیز هرآنچه که از دستمان بر بیاید برای تحقق مطالبات به حق آن ها انجام می دهیم.

سردار حیدرنیا در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولین و دولتمردان قدردان زحمات و تلاش های این قشر کوشا و شریف هستند و از مشکلات و مصائبی که آن ها متحمل شده و می شوند، اطلاع دارند. امید آن می رود به زودی مشکلات این قشر برطرف و زحمات آن ها به نوعی جبران شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار