سردار زهرایی در بازدید از نمایشگاه اسوه گفت:

جوانان دهه نودی و هشتادی یار انقلاب در مقابل دشمن خواهند شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در آینده نزدیک، همین جوانان دهه نودی و هشتادی که دشمن در فضای مجازی روی آن‌ها کار کرده است، یار انقلاب در مقابل دشمن خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۶۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به ابعاد جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی، همه پس‌انداز خود را به میدان آورده است و لشکرکشی دشمن در این میدان جنگ، حالت موزاییکی پیدا کرده است. وی با تاکید بر اینکه تاکتیک‌های جنگ ترکیبی، متفاوت کنار هم چیده شده است افزود: دشمن از جنگ رسانه‌ای گرفته تا تهدید و جنگ روانی و اغتشاش و ترور، همه را در جنگ ترکیبی کنار هم قرار داده است، اما به نتیجه‌ای نرسیده و نخواهد رسید.

سردار زهرایی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرده است. جبهه حق هم در مقابل با جنگ ترکیبی دشمن باید همین کار‌ها را انجام بدهد. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، تودهنی محکمی به نگاه لیبرالی و تمدن غرب زدند، گفت: امام راحل با بسیج این شجره طیبه، به تمدن غرب حمله کردند و این نهاد، در بسیج کنندگی مردم نقش مهمی دارد.

سردار زهرایی با بیان اینکه تفکر بسیج از دل ساختار انقلاب اسلامی و مبانی آن تبلور پیدا کرده است گفت: بسیج ساختار چابکی دارد و فعالیت آن بر محور قرارگاه است. تبدیل تهدید‌ها به فرصت برای بسیج یک دغدغه است. رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: اغتشاشات مانند رعد و برق است و لحظه‌ای که به کوه برخورد می‌کند با رسیدن به دشت، بسیار زلال می‌شود. ما هم الان در شرایط این گل‌آلودی هستیم و به زودی زلال می‌شویم. وی افزود: انقلاب اسلامی ایران صاحب دارد و هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: در آینده نزدیک همین جوانان دهه نودی و هشتادی که دشمن در فضای مجازی روی آن‌ها کار کرده است، یار انقلاب در مقابل دشمن خواهند شد و این هنر و کار بسیج است.

سردار زهرایی با بیان اینکه جشنواره‌های مالک اشتر و سوره در گام دوم باید مردمی‌تر برگزار شود، اظهار کرد: در این نوع جشنواره‌ها کسانی باید مورد قدردانی قرار بگیرند و دیده شوند که از دل مردم برخاسته‌اند. باید از آن‌هایی که بسیجی واقعی هستند ولو اینکه کارت بسیج را هم ندارند، قدردانی به عمل آید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه گروه‌هایی که کاملاً جهادی و مردمی هستند در این جشنواره‌ها دیده می‌شوند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تا پایگاه‌ها در این نوع جشنواره‌ها در بحث ارائه و پیگیری، بر کار تخصصی خودشان متمرکز شوند. این گروه‌ها باید در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و دانش‌بنیان، در آینده حرف نو بزنند و قطعا چنین خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار