ایمان و اخلاق شهیدان شهریاری و فخری زاده آنان را به درجات عالی رساند

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان تهران در یک یادداشت تحلیلی و سیاسی؛ ایمان و اخلاق شهیدان شهریاری و فخری زاده را علت رسیدن به این مقام دانست و افزود: آنان سیره و مکارم اخلاقی پیامبر اکرم(ص)، را سرلوحه خود قرار داده بودند.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۴۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران، خانم هانیه واحدی، افزود: وطن پرستی و خدمت در وطن یکی از شاخصه‌های این دو شهید است همانطور که در وصیت نامه شهید شهریاری میخوانیم که   امروز عزت و اقتدار اسلام در گروی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تواضع و تلاش آنان در بستری چون علم و عرضه آن در جایگاهی درست، و بهره گیری از تمامی توانایی های خود و در اختیار قرار دادن این توانمندی ها برای صنعت علم و دانش و صنعت هسته ای بهترین شاخص هایی است که می تواند ورود به درجات عالی رتبه شهادت را فرآهم آورد.

  این دانشجو در ادامه افزود: هر فردی که باعث پیشرفت در کشوری چون ایران باشد عوامل تهدید برای دشمنان به شمار می‌رود و چه بسا که این پیشرفت در زمینه علمی و پژوهشی است در این موضوع نه تنها پیشرفت  علمی مد نظر و عامل تهدید برای دشمنان است بلکه پیشرفت های آتی در این زمینه و سلامت جامعه ای که نسبت به کشور خود وفادار باشد نیز برای آنان خطرساز است. همانطور که تاریخ ثابت کرده است که دشمنان همیشه ترس از پیشرفت علمی بویژه در زمینه انرژی هسته‌ای را داشته است و با عواملی چون تحریم و غیره به این موضوع دامن زده است و چه بسا که با حضور این افراد با شکست روبرو شده است.

 همچنین این بسیجی دانشجو خاطرنشان کرد که علاوه بر جهاد تبیین که یکی از کارهای مهم قشر دانشجو و نخبگان و خواص است. با   همکاری سازمان های    تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه علما و مبلغان اساتید دانشگاه باید به تبیین و نشر این موضوعات پرداخت با توجه به آیه { الله   نور السماوات و الارض } می توان گفت خداوند آنچه که شایسته نمایش بداند به لطف و رحمت خود موجبات آن را فراهم می سازد همانطور که خداوند نوری است که نشان دهنده حق است. افراد و سازمان های نام برده که در   مسئله جهاد تبیین ورود پیدا می‌کنند و موضوعات را روشنگری می‌کنند این آیه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند در  موضوع روشنگری بدرخشند .

 

   جانشین بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت، کار تشکیلاتی را فعالیتی دانست که ورود به آن نه تنها باعث بهبود مدیریت در هر عرصه‌ای می شود بلکه در رشد فردی نیز تاثیر بسزایی دارد و همانطور که کار تشکیلاتی باعث رشد و تربیت و تعالی این دو شهید شد امید است بتوانیم با الگو سازی و بهره گیری از ویژگی های این افراد اهل علم و دانش و معرفت و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشیم راهی که برکتی بی پایان و بی دریغ نصیب همگان می کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات