فرمانده سپاه کربلا:

روایت سبک زندگی جانبازان حلال بسیاری از آسیبات فرهنگی و اجتماعی است

ساری-سردار مسلمی با اشاره به اینکه روایت سبک زندگی جانبازان، برطرف کننده بسیاری از آسیبات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: جانبازان الگوی برتر هستند و اگر این الگو‌ها را به درستی به نسل جوان معرفی نکنیم، دچار مشکلات می‌شویم.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۶۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بهمراه حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در منازل جانبازان قطع نخاعی با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از همسران جانبازان قدردانی کردند.

خبر

سردار مسلمی در این دیدار با اشاره به اینکه روایت سبک زندگی جانبازان،برطرف کننده بسیاری از آسیبات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: جانبازان الگوی برتر هستند و اگر این الگوها را به درستی به نسل جوان معرفی نکنیم، دچار مشکلات می شویم .

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کم کاری در عرصه فرهنگی باعث شده دشمن در تلاش برای الگوسازی برای جوانان باشد، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا الگوهایی را به نسل جدید معرفی کنند که واقعیت ها انقلاب نیستند.

خبر

سردار مسلمی با اشاره به جهادتبیین هم خاطرنشان کرد: جانبازان بزرگ روایان جهاد تبیین هستند.

فرمانده سپاته کربلا با بیان اینکه جانبازان گوهرهای نابی هستند که باید به نسل جدید معرفی شوند، اضافه کرد: روایت سبک زندگی جانبازان و بیان صبر و استقامت آنهان  بیمه کننده همه مسائل و مشکلات است. و باعث تداوم راه شهدا میشود.

خبر

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه ایثار و فداکاری همسران جانبازان هم باید به نسل جوان انتقال داده شود، گفت: همسران جانبازان الگوی رفتاری بسیار خوبی برای جوانان در زمینه صبر و ایثار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار