خبرهای داغ:
اردوگاه فرهنگی تفریحی اقصی طی مراسمی به دستتان مبارک مادر و پدر شهید مهدی ایمانی و با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و استاندار قم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۷۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اردوگاه فرهنگی تفریحی اقصی با 20 بخش مختلف ورزشی و فرهنگی شامل سواکاری، غواصی، موتور چهارچرخ، کارتینگ، پینت بال، راپل، تیراندازی با کمان و تپانچه، پل معلق، بازی گروهی اتاق فرار، قایق سواری و سینما آغاز به کار کرد.

این اروگاه میزبان اعضای مدارس، بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری و دانشگاه‌ها خواهد بود و قرار است از عموم مردم نیز در آینده نزدیک میزبانی کند.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در این مراسم با بیان اینکه آموزه‌های فرهنگی باید در کنار تفریح به جوانان و نوجوانان منتقل شود، عنوان کرد: مرکز تفریحی فرهنگی اقصی فرصتی است تا بتوان نسل جوان انقلاب را با آموزه‌های انقلابی آشنا کرد.

همچنین سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم طی سخنانی با بیان اینکه سخت افزار مورد نیاز این اردوگاه به شیوه مطلوب تامین شده است، عنوان کرد: اکنون فرصت آن است که نرم افزار این قرارگاه که حضور و استقبال عموم افراد به ویژه جوانان و نوجوانان و انتقال آموزه‌های انقلابی به ‌آن‌ها است را با مشارکت مجموعه‌های مختلف دنبال کنیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات