فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام:

جهاد تبیین باید مورد توجه نیروهای بسیجی باشد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جهاد تبیین باید مورد توجه همه به خصوص نیروهای بسیجی باشد و در هدایت نوجوانان و جوانان و در صحنه جنگ نرم باید با جهاد تبیین مانند نجات غریق رفتار کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۲۳
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام سردار سید هاشم غیاثی روز پنجشنبه در همایش سالیانه بسیجیان بانک کشاورزی سراسر کشور در مشهد مقدس افزود: در شرایط خاص و حساسی قرار داریم و باید در مسیر نورانی شهدا و سردار شهید سلیمانی استوار و ثابت قدم بمانیم.

وی اضافه کرد: دایره جذب در بسیج را در حوزه های مختلف باید افزایش یابد و این می‌تواند به رشد وپیشرفت کشور سرعت بخشد.

سردار غیاثی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنرانی پنجم آذر ماه امسال گفت: بسیج در حالی به دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد که هنوز جنگی رخ نداده بود و این عین بی انصافی است که عده ای بسیج را به عملکرد نظامی و دفاع مقدس محدود کنند.

سردار غیاثی افزود: بسیج علاوه بر رویکرد امنیتی و دفاعی،در حوزه های سازندگی، فرهنگی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور نیز فعال است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اضافه کرد: منعطف ترین جریان تشکیلاتی کشور، سازمان بسیج است که در حوزه های مختلفی فعال است. 

وی اضافه کرد: بسیج متناسب با نیاز نظام و انقلاب آرایش می گیرد و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

سردار غیاثی ادامه داد: تاریخ چند ساله انقلاب اسلامی نشان داده است هر عرصه ای که نیاز نظام و انقلاب باشد، بسیج برای حل مشکلات آرایش متناسب می گیرد و مشارکت مردم در اداره نظام در قالب بسیج تجلی می یابد.

وی گفت: بسیجیان و هر یک از ما با حضور در بسیج باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم و با خدمت به مردم و تقویت و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان این مسیر را هموار کنیم 

سردار غیاثی افزود: در طول اسلام هیچ حاکمیت الهی بیشتر از ١٠ سال عمر نداشته اما از عمر انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴٣ سال می گذرد و باید در مسیر تبعیت از امام عصر گام برداریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)تاکید کرد: باید مراقبت همه جانبه از نسل حاضر صورت گیرد تا در اردوگاه انقلاب با بصیرت مسیر نورانی امام راحل و شهدا را طی کنیم .

 

در این مراسم تعدادی از فرماندهان و بسیجیان برتر و فعال مورد تجلیل قرار گرفتند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار