خبرهای داغ:
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

برگزاری مراسم ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در شهر بهارستان

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسمی در مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۳۵
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) اصفهان :ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حضرت حجت الاسلام والمسلمین شهباری بیان داشتند: حضرت زینب(س) اسوه صبر و پاکدامنی و تربیت یافته خانه حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) می باشد و یکی از القابی که به این بانوی با کرامت داده اند عقیله بنی هاشم می باشد زیرا که حضرت زینب (س) از همان کودکی بسیاری از وقایع تلخ زندگی زمان خود را دیده و صبوری نموده و حتی بعد از وقایع کربلا این بانوی عظیم و شأن ایستادگی نمود تا کربلا از تاریخ محو و فراموش نشود و حق از باطل شناخته شود و هیچ وقت نماز شب حضرت زینب (س) حتی شب عاشورا ترک نشد و ما باید از این بانو درس گرفته و برای حفظ نظام ایستادگی و تلاش کنیم.
وی در ادامه بیان داشتند: اولین توصیه ای که ائمه اطهار و بزرگان دین به پرستاران دارند توجه به عواطف و احساسات بیمار می باشد و باید این عواطف بین پرستار و بیمار ایجاد شود و برخورد عاطفی با بیماران و احساس روح امیدواری و حفظ اسرار بیماران یکی از شرایطی است که یک پرستار باید داشته باشد.
ایشان در ادامه افزود: توکل و اخلاص، بیان مسائل اعتقادی، عفت و پاکدامنی و صبر و بردباری همچون حضرت زینب (س) یکی دیگر از شرایط پرستاران و کادر درمان جامعه ما می باشد. و در ادامه مولودی خوانی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) مردم به جشن و سرور پرداختن و از همه شرکت کنندگان و پرستاران در مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان مراسم سرهنگ پاسدار محسن حاجی عرب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و حجت الاسلام و المسلمین روح اله بیاتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از پرستاران شهر تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار