خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا :

عظمت کار پرستاران در روزهای سخت مشخص شد / همه جامعه قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند

سردار ملک شاهکوهی گفت: یکی از سنگین ترین کارهای بهداشت و درمان ما به پرستاران برمی گردد که تقدیم مدافع سلامت گواه این مسائل است.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۶۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

عظمت کار پرستاران در روزهای سخت مشخص شد / همه جامعه قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردارعلی ملک شاهکوهی در دیدار با مسئولین و پرستاران بیمارستان ۵ آذر گرگان به مناسبت روز پرستار گفت: یکی از شاخص های مهم و اصلی زندگی حضرت زینب (س) حضور ایشان در واقعه کربلا و آن حجم عظیم دردی است که به حضرت وارد شد اما عمه سادات (س) در مجلس یزید فرمودند در کربلا جز زیبایی چیزی ندیدم.

وی افزود: حضرت زینب (س) با همین یک جمله می دهند کوه صبر و استقامت هستند و در برابر آن واقعه چطور صبوری می کنند همین پرستاران ما با الگوبرداری از ایشان در برابر سختی های کار درمانی با صبری مثال زدنی کار می کنند.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: عظمت کار پرستاران و کادر درمان در دوران خاص مشخص شد، درست است که از ترس از سمت بیمارستان و مراکز درمانی خیلی درمانگر نمی آیند پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری بودند.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: یکی از سنگین ترین کارهای بهداشت و درمان ما به پرستاران برمی گردد که تقدیم مدافع سلامت گواه این مسائل است و همه جامعه قدردان زحمات پرستاران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار