خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه:

حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام خمینی رحمة الله علیه است

حجت الاسلام فخریان در ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم وامنیت عنوان کرد: حاج قاسم کجا تربیت شد، که بین المللی شد. تکلیف ما این است که حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی و مرضیه دباغ تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۰۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام فخریان در ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم وامنیت عنوان کرد: حاج قاسم کجا تربیت شد، که بین المللی شد. تکلیف ما این است که حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی و مرضیه دباغ تربیت کنیم. پیام تسلیت مقام معظم رهبری هنگام شهادت حاج قاسم را ببینید ،حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام خمینی رحمة الله علیه است.

وی افزود: سه مسئله در شهدای ما موج می‌زند: اول این که امام به شهدا تعلیم اسلام ناب داد.اسلام مبارزه، اسلام اجتماعی، اسلام برای ایجاد رفاه. مسئله مهم این است که شروع دین با رساله نیست، شروع دین با توحید است.
دوم روحیه انقلابی ، سوم هویت ملی.

ایشان گفت :اگر نظام اسلام و جمهوری اسلامی را دوست دارید کتاب بخوانید، آینده در قلمرو اسلام است. باید اسلام ناب را بدانید و بیان کنید در غیر اینصورت مسئولیت نگیرید. شما روزی چند ساعت برای جهاد تبیین مطالعه میکنید؟ آیا تا به حال کتاب خون دلی که لعل شد را خوانده اید؟ با خواندن این کتاب به خیلی از مصادیق پی می برید. شما باید انقلاب را برای بچه ها تعریف کنیدوبگویید انقلاب با چه شعارهایی به وجود آمد. به جوانان و نوجوانان بگویید باید به ایران افتخار کرد ،به آنها بگویید ایران قبل از انقلاب چه بود و ایران بعد از انقلاب چیست. در زمین دشمن باید افراد خاصی را بفرستید نوجوان ما با حضور در اینستاگرام و فریب خوردن از حجمه هایی که بر علیه جمهوری اسلامی هست به خود اجازه داد که در برابر سپاهی، بسیجی، روحانی و نیروی نظامی بایستد و به آنها سنگ پرانی انجام دهد .
در ادامه ایشان با بیان علل اغتشاشات وفتنه های اخیر بیان کرد: ما ۳۰۰هزار مهدی باکری داریم، ما ۳۰۰ هزار عبدالحسین برونسی داریم، ضد انقلاب از اینها ندارد، چون از مرگ میترسد.
نباید بگویید نمی دانم و نمی توانم، این دوره تمام شده است ،باید قوی باشیم با مطالعه. زندگی ما باید در مسیر مبارزه باشد.

به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها و حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم وامنیت، با حضور بسیجیان وطلاب حوزه های علمیه در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه امام المنتظر و با سخنرانی حجت الاسلام فخریان مدیر طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها