فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: عادل غلامی از بسیجیان کاشانی موفق به کسب بهترین اثر بخش نماهنگ جشنواره فیلم کوتاه کشور شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۴۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

بسیجی کاشانی موفق به کسب بهترین اثر بخش نماهنگ جشنواره فیلم کوتاه کشور شد
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به درخشش بسیجی کاشانی در هشتمین جشنواره فیلم دانش‌آموزی کشور، اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های مختلفی برگزار شد و آثار مختلفی از سراسر کشور به این جشنواره کشوری ارسال شد.

وی ضمن اشاره به حضور بسیجیان کاشانی در این دوره از جشنواره فیلم دانش‌آموزی کشور افزود: عادل غلامی علوی یکی از بسیجیان شرکت‌کننده در این جشنواره بود که در بخش نماهنگ اثر "زعفران علوی" را ارائه کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به کسب بهترین اثر در بخش نماهنگ توسط بسیجی کاشانی ابراز داشت: اثر "زعفران علوی" در بخش نماهنگ بهترین اثر شناخته شد و همچنین عادل غلامی علوی ، لوح تقدیر بهترین فیلم در محور نماهنگ هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه را به‌عنوان یکی از کارگردانان برگزیده به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه 472 اثر در بخش نماهنگ به هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی کشور گفت: هدف از این جشنواره هر ساله کشف استعداد های فیلم‌سازان سراسر کشور است و دانش‌آموزان مختلفی همه ساله در این جشنواره شرکت می‌کنند.
ارسال نظرات