خبرهای داغ:
سازمان بسیج عشایری کشور:

همایش تجلیل از دامداران و شبانان نمونه عشایری استان اردبیل

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در همایش تجلیل از دامداران و شبانان نمونه عشایری استان اردبیل گفت: اولویت اصلی سازمان بسیج کمک به تسهیل گری، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به جامعه عشایر در راستای توانمندسازی عشایر و نقش آفرینی آنان در تامین امنیت غذایی کشور است.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۸۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری از اردبیل، همایش تجلیل از دامداران و شبانان نمونه عشایری استان اردبیل به حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری ضمن تبیین نقش عشایر در تامین امنیت غذایی کشور گفت: در جنگ اقتصادی امروز یکی از اولویت های مهم همه کشور ها و دولت ها تامین امنیت غذایی است.

وی افزود همه مسئولین در تلاشند تا موانع تولید را برطرف کنند و یکی از اهداف این همایش ها هم همین است، لذا هواره در این همایش ها تلاش شده تا یک طرفه و صرف سخنرانی نباشد، بلکه با برپایی میز خدمت و حضور مسئولین استانی و کشوری، اهم مشکلات عشایر منطقه مورد طرح و بررسی قرار می گیرد و مسئولین از نزدیک با مشکل عشایر آشنا می شوند و راهکارهای حل مشکل مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور افزود: اولویت اصلی سازمان بسیج کمک به تسهیل گری، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به جامعه عشایر در راستای توانمندسازی عشایر و نقش آفرینی آنان در تامین امنیت غذایی کشور است.

 

وی تاکید کرد: تصمیماتی که در این جلسات گرفته می شود یا مباحثی که مطرح می شود باید مورد پیگیری قرار بگیرد تا انشاالله به نتیجه برسد و عشایر نتیجه آن را ببینند.

وی در پایان گفت: با این هجمه دشمن در عرصه فضای مجازی و تلاش برای ایجاد یاس در جامعه، همه ما باید تلاش کنیم با توکل به خدا با جهاد خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان ، موج امید و نشاط در جامعه ایجاد نماییم.

ارسال نظرات