خبرهای داغ:
پیام تبریک

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۹۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

متن کامل این پیام بدین شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده از واقعه عاشورای حسینی، اسوه صبر و ایمان و نجابت، حضرت زینب کبری سلام الله علیها که در میهن عزیز اسلامی مان به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است، جلوه‏گاه فداکاری عزیزانی است که زندگی و سرمایه عمرشان را به کار می‏ گیرند تا بتوانند سلامتی را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند. بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می‏نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

با گذشت نزدیک به 3 سال از شیوع بیماری کرونا در جهان، اهمیت و نقش اساسی پرستاران در زمینه کمک رسانی به بیماران دوچندان نمایان شد؛ کادر درمان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در این بحران عظیم جهانی نیز مانند همیشه نقش آفرینی کردند و حقیقتا با جان‌فشانی و شهادت، حماسه بی‌نظیری را رقم زدند که این امر نقطه عطفی در تاریخ جامعه پرستاری به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به پرستاران که مدال افتخار مدافعان سلامت مردم را بر سینه خود زده‏اند، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به مردم شهید پرور استان به ویژه پرستاران و کادر درمان، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

 

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری

فرمانده سپاه شهداء استان آذربايجان غربي

ارسال نظرات