خبرهای داغ:

کمک های مومنانه در روستا افتر در سرخه انجام شد

با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند همزمان با لادت حضرت زینب (س) خواهران بسیجی به یاری یک بیمار نیازمند در روستا شتافتند.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۵۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) جلسه صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه همراه با وام دهی به دو نفر از اعضای صندوق در نمازخانه مدرسه کبری حمیدی روستا برگزار شد.

همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت کمک های نقدی به همت گروه جهادی با یاری خیرین به یک بیمار نیازمند انجام شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب دیده و خانواده های نیازمند به همت بسیجیان پایگاه و یاری خیرین در طی مراحل مختلف کمک هایی انجام و به دست خیرین رسیده است.

او افزود: کمک به همنوعان ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مردم کشور ما دارد و آنها در عبور از سختی‌ها و ناملایمات همواره یاریگر هم بوده‌اند و این بار نیز به فضل الهی به یک بیمار نیازمند مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار ریال همراه با دارو اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار