خبرهای داغ:

43 میلیون ریال وجه نقد به خانواده های نیازمند در شهرستان سرخه اهدا شد

با یاری خیرین پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد 43 میلیون ریال وجه نقد همراه با بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۸۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارآفرینان عرصه جهادی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در نمایشگاه سمنان وعرضه محصولات خانگی خاله لیلا و محصولات لبنیاتی شرکت کرده و محصولات خود را عرضه کردند.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت آن بسیجیان و زنان کارآفرین روستا اقدامات بسیاری در جهت تولیدات محصولات خانگی داشته اند، در این دوره نیز تولیدات خود را در نمایشگاه عرضه کردند.

او افزود: به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زینب (س) صندوق قرعه کشی قرض الحسنه بسیجیان افتتاح و وام دهی به سه نفر از اعضای صندوق و در حاشیه آن بازدید و تایید اعضا کارآفرین طرح برکت توسط مسوول طرح انجام شد.

مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به مشارکت بسیجیان و جهادگران در جهت کمک به خانواده های نیازمند گفت: با یاری خیرین مبلغ پنج میلیون ریال جهت درمان کودکان سرطانی و مبلغ 11 میلیون ریال جهت کمک هزینه کفن و دفن و مراسم های جاری به خانواده های کم برخوردار اهدا شد.

شهادت اضافه کرد: اهدا مبلغ 17 میلیون ریال به خانه هلال سرخه جهت تهیه منبع آب روستاهای کم آب شاهرود و پرداخت کمک هزینه دارویی به مبلغ 15 میلیون ریال به بیمار قلبی خانواده کم‌برخوردار از دیگر کمک های مومنانه بوده است.

او بیان داشت: ثبت نام ‌6 نفر از اعضا در سامانه سحاب جهت دریافت وام اشتغال زایی و توزیع پنج بسته‌معیشتی بین خانواده های کم برخوردار از دیگر برنامه های اجرایی در پایگاه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار