خبرهای داغ:

راهیان پیشرفت مدل اجرایی جهاد تبیین است

نخستین جلسه ستاد راهیان پیشرفت دانشگاهیان استان سمنان در قالب قرارگاه شهید فخری زاده برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۲۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدامین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در نخستین جلسه قرارگاه شهید فخری زاده (ستاد راهیان پیشرفت استان)ضمن تشریح طرح راهیان پیشرفت و ارائه دستاوردها و مزایای این طرح اظهار داشت: راهیان پیشرفت مدل اجرایی جهاد تبیین است که بیش از هر چیز دیگر تزریق روحیه امید و خودباوری در نسل جوان و قشر دانشجو می کند.

وی با اشاره به بازدید های انجام شده طی سال جاری توسط ناحیه بسیج دانشجویی در سطح استان و بازخوردهای مثبت و موثر آن تاکید کرد: این بازدید ها در سه سطح ملی ، منطقه ای و دانشگاهی برگزار می شود.

 سطح ملی با عنوان روایت گمشده به صورت متمرکز توسط سازمان بسیج دانشجویی، سطح منطقه ای توسط ناحیه بسیج دانشجویی و در استان های مستعد و سطح دانشگاهی توسط رده های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برگزار می شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان افزود: دو برنامه پیش رو در سطح منطقه ای که توسط ناحیه برنامه ریزی گردیده است شامل اردوی یک روزه بازدید از پارک ملی هوافضای سپاه (تهران) و اردوی سه روزه راهیان پیشرفت در استان اصفهان است.

وی تاکید کرد: مشارکت و همکاری و هم افزایی دانشگاه ها و بسیج دانشجویی و استانداری موجب ارتقای کمی و کیفی اینگونه اردوها خواهد شد.

احمد ریواده مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری سمنان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گونه اردوها بیان داشت: همکاری و هم افزایی همه نهادهای مرتبط با این برنامه (راهیان پیشرفت) در سطح استان باید انجام گیرد و مجموعه استانداری حامی و پشتیبان برگزاری این گونه اردوها خواهد بود.

دکتر نصیری ریاست دانشگاه سراسری سمنان و مسئول قرارگاه راهیان پیشرفت استان بیان داشت: دانشگاه های سراسر استان موظف اند از اجرای اردوهای راهیان پیشرفت همانند راهیان نور حمایت و پشتیبانی کنند.

برخی از اعضای حاضر در جلسه از لزوم برگزاری چنین برنامه هایی برای اساتید و هیئت های علمی دانشگاه سخن گفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها