خبرهای داغ:

اکران فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز

فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهید محمدرضا کشاورز، از شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ عصر امروز اکران شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۱۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهید محمدرضا کشاورز، از شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ عصر امروز با حضور خانواده این شهید دانش آموز، تیم تولید، اعضای انجمن سینمای جوان شیراز و علاقه مندان به هنر سینما در تالار حافظ شیراز اکران شد.

مهدی بابایی، تهیه‌کننده فیلم کوتاه محمدرضا در آیین اکران اختصاصی این فیلم، اظهار داشت: فضای غبارآلود رسانه در زمانی در سال ۶۱هجری، امام حسین و خاندانش را طوری برای مردم ترسیم کرد که به عنوان خارجی به خاندانش سنگمی‌زدند، و امروز هم همین اتفاق با فساد رسانه در‌ جریان است و تاریخ باید برای آیندگان این مسئله را بیان کند.

وی با بیان اینکه دو سه روز بعد از اتفاق در حرم مطهر شاهچراغ تصمیم گرفتیم به نحوی مظلومیت این شهدا رابه تصویر بکشیم، از ۱۴کار با همین موضوع خبر داد و گفت: ۷مورد از این فیلم و مستندها در مورد محمدرضا کشاورز است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: انتظار داریم که با هم افزایی کارهای بزرگی انجام شود و پیشنهاد می‌کنیم در‌پسا اغتشاش کارهای بهتری تولید شود و این تیم هم اعلام آمادگی کرده است.

اکران فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز

وی گفت: در این فیلم کوتاه داستانی، سعی کردیم که حتی دیالوگ‌ها هم واقعی باشد. انجمن سینمای جوان، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، و سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، دستگاه‌هایی هستند که به گفته بابایی، در این فیلم همکاری داشتند.

به گزارش بسیج، این فیلم کوتاه با نویسندگی و کارگردانی جوان خوش ذوق و آینده دار شیرازی در عرصه سینما، بهنام مسئله، تهیه کنندگی مهدی بابایی و با مدیریت تولید محمدمهدی احمدی ساخته شده است که حسین فتحی زاده و محمدحسین مقدسی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار