خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

در اسلام تاکید بر آرامش در زندگی است

حجت الاسلام ایزدخواه: پدرو مادر وظیفه دارند برای فرزندشان اسم خوب بگذارند و دست و دلباز باشند و نباید اهل تجملات باشند که امروز یکی از عوامل اصلی سردی خانواده هاست.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۲۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن ایزدخواه از سخنرانان کشوری در جمع خانواده های ناحیه سپاه قاین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(سلام الله علیها) اظهار داشت: در اسلام تاکید بر آرامش در زندگی زن و مرد است و آیات و روایات فراوانی در این مورد وجود دارد که باعث دوام و ثبات در زندگی می شود.

وی با بیان ویژگی های شخصیتی زن و مرد و تاثیر آن بر آرامش کانون خانواده ها عنوان داشت: زن و مرد ایرانی باید خودشان مراقب رفتار شان باشند که این رفتار مثل آینه ای تمام نما در رفتار فرزندان بروز می کند.

وی گفت: افرادی که خودشان را دوست دارند آرامند و بی توقع اند و از کسی گلایه نمی کنند و با کسی خودشان را مقایسه نمی کنند و کارهایشان را تمیز و مرتب انجام می دهند اما در غیر این صورت دچار تنش خواهند شد.

حجت الاسلام ایزدخواه ضمن الگو قرار دادن رفتار امام خمینی(رحمة الله علیه) در خانواده اظهار کرد: با خانواده شان دستوری صحبت نمی کردند، در خانه غیبت نمی کردند و شوخی خارج از عرف خانواده نداشتند.

وی در ادامه گفت: پدرو مادر وظیفه دارند برای فرزندشان اسم خوب بگذارند و دست و دلباز باشند و نباید اهل تجملات باشند که امروز یکی از عوامل اصلی سردی خانواده هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها