خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

دانشگاه‌ جایگاه ویژه‌ای در تربیت نیرو‌های فرهیخته و جوان دارد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: دانشگاه‌ به عنوان مهم‌ترین نهاد علمی، جایگاه ویژه‌ای در تربیت نیرو‌های فرهیخته و جوان دارد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۳۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

حجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: روز شانزدهم آذر را روز دانشجو نامیدند تا سندی بر بصیرت دانشجویان خط امام (ره) و انقلاب که در همه حوادث تاریخ‌ساز این کشور باشد .

وی افزود: این روز به یاد سه دانشجوی شهید که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: دانشجویان پیرو خط امام (ره) بصیرت و آگاهی خویش را بالا برده‌اند و حتی با شهادت خودشان پرچم اسلام و انقلاب را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی گفت: دانشجویان ثابت کرده‌اند که نه تنها در سنگر علم و دانش بلکه در کنار کسب این علوم از معرفت دینی و دشمن‌شناسی نیز غافل نبوده‌اند.

دارابی بیان کرد: امروز دشمن برنامه‌های بسیاری را برای این قشر فرهیخته در دستور کار دارد تا آنها را از انقلاب و اسلام دور سازد و این قشر را به بی‌بصیرتی متهم سازد اما همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها از آنها یاد کرده‌اند و این دانشجویان را امیدهای آینده این کشور نامیده‌اند امروز شاهد بالندگی آنها در همه عرصه‌های علمی در سطح جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ به عنوان مهم‌ترین نهاد علمی، جایگاه ویژه‌ای در تربیت نیرو‌های فرهیخته و جوان دارد، تصریح کرد: دانشگاه‌ها با تعلیم درست و اساسی سرمایه‌های انسانی را برای ورود به بازار کار آماده می کنند و به اینصورت پیشرفت همه جانبه کشور را رقم می‌زنند.

دارابی اظهار داشت: ایران اسلامی سرمایه‌های تمام نشدنی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد که به برکت خون شهدا و تحمل تحریم‌ها و تهدید‌ها برای پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار