نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی:

دشمن از پرورش نسلی مثل شهید حججی در ایران وحشت دارد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن از پرورش نسلی به مانند نسل شهید فخری‌زاده و شهید حججی‌ها وحشت زده شده است،گفت: نتیجه بصیرت مردم ایران تقدیم شهدایی مثل شهید حمزه علینژاد، آرمان الله وردی، عجمیان، مجید یوسفی است.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۶۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سعید جلیلی در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار علیه جمهوری اسلامی از نخستین روزهای آغاز انقلاب شکل گرفته است،اظهار کرد:از وقتی که ملت ما با شعار استقلال آزادی جمهوری دست به یک انقلاب زد دشمنان تلاش کردند تا این نظام شکل نگیرد.

وی با اشاره استفاده دشمن از تمامی حربه‌ها برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در همان دوسال اول انقلاب شاهد حرکت تروریستی، مقابله با انقلاب و تجزیه طلبانه توسط دشمن بودیم به طوری که ۱۷ هزار نفر در ایران از جنبه نخست‌وزیر،رئیس جمهور و ائمه جمعه گرفته و حتی کسبه‌ها ترور شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی جنگ تحمیلی را یک تمام عیار علیه جمهوری دانست و بیان کرد: جنگ تحمیلی صدمات و خسارات زیادی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و بسیاری از جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند که سهم گیلان هشت هزار شهید بوده است.

جلیلی با تاکید بر اینکه اعمال فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی نشان دهنده مقاومت ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته بوده است، تصریح کرد: استکبار هرچه در توان داشت برای نابودی انقلاب انجام داد ولی وقتی مقاومت ملت ایران را دید، راهبرد خود را تغییر و فشار حداکثری اقتصادی را علیه ملت ایران اعمال کردد تا از این طریق نظام را نابود کنند که این اوج وقاحت دشمن است.

وی با بیان اینکه فشار حداکثری دشمن علیه جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه مواجه بوده است،  افزود: دشمن از دادن یک پانسمان زخم برای کودکان دریغ کرد ولی در سال گذشته مسوولان آمریکایی در موضع گیری‌های متععد اعلان کردند که فشار حداکثری شکست مفتضحانه خورده است.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، کشورهایی که اکنون شعار آزادی می دهند اکثر کشورهای دنیا را از معامله با جمهوری اسلامی منع کردند و حتی یک‌بانک را به علت مبادله تجاری با ایران آن بانک‌ را جریمه مالی سنگین کردند.

جلیلی با بیان اینکه آمریکا تصور این حجم از مقاومت توسط مردم ایران را نداشته است، گفت: اندیتا۵و کشورهای غربی نیروی ایمان در جمهوری اسلامی و مردم را محاسبه نکرده بود ولی ملت ایران ایستاد و در عرصه‌های مختلف به موفقیت رسید و اکنون جمهوری اسلامی به جایی رسیده که به قدرت نخست نظامی در خاورمیانه مبدل شده است.

وی جمهوری اسلامی را قدرت نخست منطقه در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: در برهه‌ای از زمان جمهوری اسلامی توان ساخت یک سیم خاردار را نداشته و آمریکا ورود سیم خاردار را تحریم کرده بود ولی اکنون دشمن می گوید اگر ایران به فلان جنگ وارد شود وضعیت تغییر می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی قدرت استکبار را قدرتی از روی ناتوانی و استیصال دانست و تصریح کرد: می گفتند چرخه سوخت هسته‌ای در ایران باید متوقف شود، اکنون با غنی سازی جمهوری اسلامی ولی با شرایطی موافقت کردند که این مرهون تلاش‌های دانشمندان نماز شب خوانی مثل شهید محسن فخری زاده، شهریاری و علی محمدی‌ها بوده است.

جلیلی با اشاره به مقابله مردم ایران با برنامه‌های استکبار برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی گقت:وقتی قدرتی تولید شده و در پشت خیمه دشمن ایستادگی کنید، دشمن تزویر را اجرایی کرده و ۲۵۰ شبکه تلویزیوینی علیه جمهوری اسلامی را راه اندازی کردند تا از طریق ایجاد تردید بتواند بر روی ذهن مردم ایران تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه دشمن از پرورش نسلی به مانند نسل شهید فخری‌زاده و شهید حججی‌ها وحشت زده شده است، بیان کرد:دشمن اکنون نگران است تا دوباره نسلی با ایمان قوی و تیکه بر دانش علمی خود در جمهوری اسلامی تشکیل شود، لذا به همین دلیل سعی دارد از طریق فضای مجازی و جنگ ترکیبی بر روی نسل چهارم جمهوری اسلامی تاثیر بگذارد چون از پرورش شهدایی مثل محسن حججی و حامد کوچک‌زاده‌ها ترس دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه استکبار برای چندمین بار دچار خطا محاسباتی شده است، گفت:القای نا امنی از خود نا امنی خطرناک است و دشمن به دنبال القای همین امر در کشور است چون اکنون دیگر گزینه‌ای بر روی میز نداشته و به استیصال رسیده است به همین منظور با چاقو کشی و آشوب در تلاش برای نابودی نظام است.

به گفته جلیلی امام راحل(ره) فردی تعارف نداشت و جملاتش دقیق بود و وقتی می‌گوید ملت ایران از ملت عصر رسول الله با بصیرت تر هستند نشان دهنده اوج ولایتمداری ملت است که نتیجه این بصیرت تقدیم شهدایی مثل شهید حمزه علینژاد، آرمان الله وردی، عجمیان، مجید یوسفی می‌باشد.

وی با تاکید بر لزدم مقاومت فداکاری‌های مردم ایران در دوران دفاع مقدس گفت:اگر ملتی ۴۰ سال توانسته در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار نفر ترور و فشار حداکثری ایستادگی کند به راحتی می‌ تواند حرکت پیش‌رونده خود را دنبال کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه، مفاهیم انقلاب باید در حوزه‌های مختلف نفوذ کند، تصریح کرد: از همه اساتید خواهش دارم گذشته و آینده جمهوری اسلامی را تحلیل کند چون با جهاد تبیین می‌تواند با ایجاد تشکیک علیه جمهوری اسلامی مقابله کرد.

جلیلی با انتقاد از حضور نخست وزیر کانادا در تجمعات علیه مردم ایران گفت:حضور نخست وزیر کانادا، عکس یادگاری رئیس جمهور فرانسه با یک دلقلک نشان دهنده اوج وقاحت و استیصال استکبار است ولی اکنون ادعای عدم رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی را دارند در حالی که همین آلمان در دوران دفاع مقدس انواع سلاح های شیمیایی را بر روی مردم مظلوم ایران به ویژه کردستان ریخته است.

وی با اشاره به قدرت پوشالی آمریکا در منطقه بیان کرد:آمریکا امروز می گوید میخواهم از آزادی مردم ایران دفاع کند ولی اکنون دارو را تحریم کرده و در دوران رژیم پهلوی انواع جنایت را علیه ملت مظلوم ایران انجام داده است به این منظور در این جنگ ترکیبی باید به یک شناخت رسید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس مقاومت کردند و اکنون دشمن جرات ندارد نگاه چپ علیه خاک ایران داشته باشد، افزود:استکبار فهمیده است که ایران در حال الگو شدن برای ملت‌های آزادی خواه بوده است لذا که اگر در جنگ سخت و نیمه سخت ایستادگی کرده ملت ایران در جنگ نرم نمی تواند موفق شود.

به گزارش بسیج، در این مراسم از خانواده دو شهید گیلانی مدافع امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات