خبرهای داغ:

کلاس های متنوع فرهنگی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود

به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کلاس های آموزشی قرآن، سرود و خوانش کتاب در کانون کمیل بن زیاد (ع) ویژه نونهالان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۹۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه های متنوعی در رده های مختلف سنی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف برگزاری برنامه ها در مسجد و اهمیت مسجدمحوری بودن برنامه ها حلقه صالحین نونهالان شهید محمدتقی فیض در کانون کمیل بن زیاد (ع) برگزار می شود.

او افزود: برگزاری کلاس سرود ویژه نونهالان همراه با نمایش فیلم و برپایی کلاس قرآن از دیگر برنامه ها برنامه های اجرایی برای این حلقه بوده است که نونهالان از این برنامه ها استقبال خوبی دارند.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: جلسه کارگروه جذب و هماهنگی به منظور سازماندهی اعضا در حلقات صالحین پایگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برگزار و اعضا پیشنهادات خود را در جهت جذب بیش تر بسیجیان عنوان کردند.

جلال بیان داشت: همچنین با هدف ترغیب کودکان به مطالعه کتاب، پویش کتاب خوانی با موضوع خوانش گروهی کتاب ماجراهای سیمین توسط نونهالان حلقه شهید فیض برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار