خبرهای داغ:

اتاق ورزش پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه افتتاح شد

با هدف سهولت در امر ورزش خواهران بسیجی اتاق ورزش پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۹۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با میلاد حضرت زینب (س) اتاق ورزش پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در راستای افزایش حس نشاط، شادابی و سلامتی دختران و مادران بسیجی پایگاه با حضور علی ستاری مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان حوزه کوثر (س) و پایگاه افتتاح شد.

گفتنی است مساحت این اتاق ورزشی ۲۰ متر مربع و به همت فرمانده این پایگاه مقاومت به منظور تجهیز آن به وسایل ورزشی مثل میز تنیس، کفپوش تاتامی، دارت، طناب، بدمینتون، هفت سنگ، حلقه کمر، توپ، برج هیجان، تفنگ بادی و غیره با یاری خیرین و سپاه ناحیه و حوزه کوثر هزینه هایی برآورد شده است.

شایان ذکر است، این اتاق ورزشی با هماهنگی و پیگیری های مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه و فرمانده این پایگاه تجهیز شده است.

 لازم به ذکر است که این اتاق ورزش در محل پایگاه حضرت آسیه (س) بوده و خواهران بسیجی می توانند با هماهنگی قبلی به صورت رایگان از این محیط استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار