کد خبر: ۹۴۷۴۶۷۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

دانش آموزان طلایه داران آینده نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزان شهرستان دیر در اردوگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) ماشاالله زارعی مدیر آموزش و پرورش بخش بردخون گفت: ما امروز قدم جایی گذاشتیم که بهترین ها آمدند و بهترین کالایشان که جانشان بود را فدای ما کردند.

 

زارعی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: شهدا در آن شرایط سخت سنگر مدرسه را رها کردند و به سنگر جهاد رهسپار شدند و به درجه بالاتری رسیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک مقدس ما کم شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بخش بردخون اذعان نمود: شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما به دنیا ثابت کردند که ما آغازگر هیچ جنگی نیستیم،نبودیم و نخواهیم بود.

 

زارعی اظهار کرد: الان دیگر نوبت شما دانش آموزان است، شما باید با قلم و فکر و ذهن خود با دشمن دفاع و مبارزه کنید.

 

زارعی با بیان اینکه دشمن وارد عرصه دانش آموزان شده است که طلایه داران آینده نظام هستند گفت: از روزی که شما دانش آموزان به کلاس های درس خود برگشتید، قلم تان و دفترتان به یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان و شهدا مفقودالاثر آماده شوید برای دفاع جانانه علمی و مذهبی و صادقانه و خالصانه در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

 

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: من مطئمن هستم که شما دانش آموزان با دستان مبارک خود و با دستان مبارک حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) انشاالله خواهیم سپرد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات