بهره مندی 396 نفر از تسهیلات اشتغال کمیته امداد در شهرستان ورامین

رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین، گفت: از ابتدای سال جاری 396 نفر از تسهیلات اشتغال کمیته امداد در شهرستان ورامین برخوردار شده اند و هم اکنون نیز 1039 نفر در نوبت دریافت وام اشتغال هستند.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۱۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،محمود توکلی با ارائه گزارشی از واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شهرستان ورامین، افزود: این اداره از ابتدای امسال همچون سنوات گذشته اقدام به ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد واجد شرایط غیر مددجو نموده است.

وی بیان کرد: در همین جهت از ابتدای سال جاری ۱۶۰۷ فقره درخواست تسهیلات اشتغال توسط کارشناسان این اداره دریافت شد که تاکنون ۱۰۳۹ فقره از این درخواست ها به بانک های عامل معرفی شده اند.

توکلی تصریح کرد: از این تعداد 396 نفر موفق شده اند تسهیلات اشتغال را با رقمی بالغ بر 37 میلیارد تومان از بانک های عامل ددریافت نمایند و سایر افراد معرفی شده نیز در نوبت تشکیل پرونده هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین با با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی ارائه آموزش های مهارتی در دوره های مقدماتی ، مهارتی و پایدارسازی است، بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱۵ نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه پس از مهارت آموزی، زمینه اشتغال و درآمدزایی افراد آموزش فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: افراد دارای مهارت در اولویت دریافت تسهیلات هستند در همین جهت مهارت آموزی مورد توجه است و در این میان کسب مهارت های متناسب با نیاز بازار کار یک اولویت جدی برای افراد جویای کار است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات