آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب در مهریز

نمایشگاه کتاب با عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب در قالب ده هزار جلد کتاب در حوزه‌های مختلف آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۳۲
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فرمانده سپاه ناحیه مهریز و جمعی از مسئولین، آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز در روز دوشنبه چهاردهم آذرماه در تکیه حسینیه باغبهار مهریز برپا شد.

در ابتدای این مراسم «حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی» ضمن تشکر از دست اندار کاران برپایی این نمایشگاه گفت: بحمدالله پس از چندین سال ما شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب با کیفیت خوب در شهرستان هستیم و امیدواریم اساتید دانشگاه‌های مهریز، روحانیون و متولیان امر فرهنگ مردم را تشویق به حضور در نمایشگاه و خرید کتاب نمایند.
امام جمعه مهریز بیان داشت: مطالعه و خواندن کتاب، باید به یک نیازضروری تبدیل شود.
وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتابخوانی افزود: کتابخوانی نیز مانند خوردن، آشامیدن و خوابیدن باید به یک نیاز حیاتی در جامعه بشری تبدیل و تلقی شود.
ایشان افزود: بهترین دوست انسان کتاب است و ادامه دادن این امر مهم از سوی ائمه و به ویژه امیرالمؤمنین علی (ع) همواره توصیه و مورد تاکید قرار گرفته است.

در ادامه «محمد دهقان بنادکی» فرماندار شهرستان با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته توسط فرمانداری با بخش خصوصی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز از دونوع تخفیف برخوردار است و انتظار ما از مدیران مدارس و مسئولین ادارات و نهاد‌ها این است که در قالب بسته‌های تشویقی دانش آموزان، کارمندان و خانواده‌ها را به بازدید نمایشگاه کتاب سوق دهند.

همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز نیز از اعطای بن کتاب با تخفیف ۳۰ درصد به علاقه‌مندان کتاب (علاوه بر تخفیف ده الی چهل درصد نمایشگاه) در محل نمایشگاه کتاب خبر داد.
«محمدرضا دهقان نیری» اضافه کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب با دو هزار عنوان کتاب در ده هزار جلد تا ۲۲ آذر ماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار