هشدار تعزیرات حکومتی به داروخانه های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد/ اعلام تخلفات با سامانه 135 و 190

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نظارت ویژه بر داروخانه‌های استان و برخودرد قاطع با متخلفان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۶۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حمزه لقمانی گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، موضوع نظارت بر داروخانه‌ها در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته است. وی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو، بسیج اصناف، صدا وسیما، در ۲ نوبت صبح و عصر در حال اجرای این طرح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرکل تعزیرات با اشاره به ضرورت هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان برای اجرای هر چه با کیفیت‌تر این طرح ادامه داد: بدون اغماض و تعارف با امتناع کنندگان از عرضه دارو، افزایش قیمت‌ها و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از بروز مشکل برای بیماران در تامین دارو، و صیانت از حقوق شهروندان، و با توجه به اختیارات ویژه سران قوا به تعزیرات حکومتی جهت تشدید مجازات ها و تسریع فرآیند رسیدگی ها، با داروخانه‌ های متخلف به شدت برخورد می‌شود.  

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند.

 

ارسال نظرات