آیت‌الله اختری در نشست تولید و نشر محتوا در رسانه:

قرارگاه جهاد تبیین در فضای مجازی تعطیل‌بردار نیست/لزوم افزایش سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان

رئیس شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: باید به صورت عملیاتی، در مقابل تهاجم دشمن ایستاد. فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در فضای مجازی نباید تعطیل‌بردار باشد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۱۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

جهاد تبیین، میدان جنگ در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است/ لزوم نگاه عملیاتی به قرارگاه جهاد تبیین در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محمدحسن اختری رئیس شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نشست ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در فضای مجازی که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب پبشتر تأکید داشتند که توطئه اخیر در کشور، به شکل برنامه‌ریزی‌شده و سابقه‌دار از سوی دشمن، تدارک دیده شده است. باید شبکه ارتباطی خوبی با مؤسسات علمی و فرهنگی همسو با نظام جمهوری اسلامی در دنیا ایجاد کنیم که البته در این مسیر، مشکلاتی داریم. 

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌تازد، تصریح کرد: باید به صورت عملیاتی، در مقابل تهاجم دشمن ایستاد. فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در فضای مجازی نباید تعطیل‌بردار باشد. باید در این حوزه قرارگاهی و عملیاتی عمل کنیم.

رئیس شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: جهاد تبیین، میدان جنگ در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است و باید در این میدان، آماده باشیم. آیت‌الله اختری با بیان اینکه آموزش و پرورش در میدان جنگ ترکیبی، بسیار آسیب‌پذیر است، افزود: باید سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان را نسبت به دستاوردهای نظام افزایش دهیم. آیت‌الله اختری گفت: دشمن، با دین و اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است. باید در این میدان، همگی پشتیبان رهبر انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار