امام جمعه پیشوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان:

عمر مسئولیت بسیار کوتاه است، پس قدر آن را بدانید

امام جمعه پیشوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان گفت:اینکه یک نفر در منسب مسئولیت قرار می گيرد و آن را قبول می کند لطف خداوند است و فرصتی است که در این نظام مقدس به مردم خدمت کند.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۲۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا ضمن تبریک و خوش آمدگویی به توکلی رئیس جدید دادگستری و تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، از خدمات چهارساله رحمانی و سه ساله طهماسبی قدردانی و تشکر کرد و با اشاره ه به حساسیت دستگاه قضا در کشور اشاره کرد و گفت:

در مبحث قضایی فعالیت ها و کارهای بسیاری از ابتدای انقلاب اسلامی صورت گرفته و انجام شده است اما هنوز فاصله زیادی باقله داریم که باید تلاشهای مسئولین در این حوزه چند برابر بشود.

 امام جمعه پیشوا عمر مسئولیت را کوتاه دانست و در این رابطه افزود:

اینکه یک نفر در منسب مسئولیت قرار می گيرد و آن را قبول می کند لطف خداوند است و فرصتی است که در این نظام مقدس به مردم خدمت کند.

 وی همچنین ادامه داد: فلسفه وجودی ما در این نظام خدمت و نوکری برای این مردم است.

این نظام اسلامی مقدمه ظهور است، درست کار کردن و درست تصمیم گرفتن فعلی تمرینی است برای زمان ظهور و اگر الان کم کاری داشته باشیم در آن زمان هم نمی‌توانیم موثر باشیم.

 حجت الاسلام باقری اظهار داشت:
آنهایی که در کنار حضرت مسلم بودند نتوانستند تصمیم درستی بگیرند و واقعه کربلا اتفاق افتاد.

 امروز ما در دوران نایب امام هستیم و اینجا زمان تمرین و به تعالی رسیدن است.

ارسال نظرات