80 درصد مصوبات ستاد تسهیل شهرستان ری محقق شده است

دوازهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری برگزار شد

دوازهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۴۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

 حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:  در راستای اولویت رئیس جمهور در جهت تسهیل و رفع موانع تولید؛ شهرستان ری نیز با توجه به قرار گرفتن شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور در جغرافیای این منطقه، جلسات رفع موانع تولید را بصورت منظم با نگاه مثبت و به صورت جدی برگزار می کند.

معاون استاندار تهران افزود: در شرایطی که دشمن تلاش می کند چنین برنامه هایی درجهت توسعه و رونق تولید برگزار نشود ما  وظیفه خومان می دانیم که موضوعات اقتصای را با جدیت پیگیری کنیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری از هدف اصلی خودمان غفلت نمی کنیم.

زمانی اظهار داشت: در این جلسه 5 مورد مربوط به شهرک های صنعتی تصمیم گیری شد و قطعا مصوبات این جلسه در جهت تسریع و رفع موانع و  اشتغالزایی انجام خواهد شد اراده شهرستان نیز بر این تعلق گرفته که با مصوبات قوی به اهداف خود برسیم.

 فرماندار ری افزود: در کل دوازده جلسه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، مصوباتی برای 69  واحد صنعتی داشته ایم که بیش از 80 درصد مصوبات محقق شده است و از مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری می کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم .

وی تاکید کرد: رها کردن مشکل در اینجا معنا ندارد و تا رسیدن به نتیجه نهایی کار را پیگیری می کنیم. وی ادامه داد: مشکلات مالیاتی، سرمایه در گردش، رفع موانع بانکی، جریمه های ناخواسته ، محیط زیست و تامین آب صنایع مهم ترین محور  مشکلات صاحبان صنایع است و ما تلاش می کنیم تا بستری را بوجود  بیاوریم که به یاری خدا به رونق تولید برسیم.

 زمانی در پاسخ به این سئوال که با مسئولانی که ترک فعل کرده و هزینه هایی را به سرمایه گذاران و مالکان صنایع تحمیل کرده اند، گفت: گاهی اوقات مصوباتی مروبط به قبل بوده  که بر اساس آن نسبت به صدور مجوز اقدام شده است اما قوانین تکمیلی بعد از آن ایجاد شده است و دیدگاه های حاکمیتی   قوانین قبلی را نقض کرده است اگر  کسی از صاحب سرمایه محروم می شود اداراتی که مجوز اولیه را داده اند باید در رفع خسارات کمک کنند یا جایگزین برای بستر تولید فراهم کنند یا اگر نمی توانند انجام دهند حتما باید نسبت به پرداخت هزینه ها و خسارات وارده اقدام کنند و کسانی هم که مجوز   غیر قانونی دارند باید با آنها برخورد شود .  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار