نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با دانشجویان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت :نشست و برخاست و هم کلام شدن با جوانان مثل نسیم صبح است که هم بر روح و روان و هم بر جسم آدمی تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۹۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ؛ حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در دیدار  و نشست با دانشجویان لرستانی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: امام علی علیه السلام می فرمایند قلبت را با موعظه زنده نگه دار. موعظه و اندرز و هوشمندی و هوشیاری در جهت بهره گیری  از عمر باعث می شود که درون انسان مجمع مکارم و فضیلت ها بشود .

نماینده ولی فقیه در لرستان  اضافه کرد: چه خوب است که در روزی که به عنوان روز افسوس و حسرت یاد می شود، انسان از جمله افسوس خورندگان و پشیمان شدگان نباشد .

وی بیان داشت: اگر انسان عمرش را با پند و موعظه و مجالست با نیکان سپری نمود ، و وجودش مملو از مکارم اخلاق و دین و انسانیت شد؛ آن روز مشاهده می‌کند که یک کار کوچک در توشه آثار ماندگار و ابدی برایش می ماند و انسان چه پاداش عظیم و ماندگاری از کار کوچک خودش می بیند.

 امام جمعه خرم آباد اشاره کرد: همچنین ترک یک فعل برای کسی که به وظیفه‌اش عمل نکرده و آن را ترک کرده ، و می توانست پاداش نامحدودی برای او داشته  باشد، نتیجه اش افسوس و حسرت است.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: جوانی بهترین فرصت برای این است که انسان وظیفه خودش را بشناسد و به  وظیفه‌اش عمل کند. اگر کسی دانا باشد، باهوش باشد ولی در انجام وظیفه اش دچار اشتباه شود ، تمام آن خصلت ها و توانایی‌ها برایش مفید نخواهد بود.

 

در حال تکمیل خبر........

ارسال نظرات