معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با بسیج:
فلاح معاون خواهران سازمان بسبج دانشجویی گفت: هم‌اکنون آزادی بیان بسیار خوبی در دانشگاه‌ها داریم اما دشمن تلاش دارد دانشگاه را از کانونی علمی و معرفتی، به کانون اغتشاش، تقابل و دوگانگی تبدیل کند.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۴۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

دشمن تلاش دارد دانشگاه را به کانون تقابل و اغتشاش تبدیل کند

زینب فلاح معاون خواهران سازمان بسبج دانشجویی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش دانشجو در مقابله با سوء استفاده دشمن از جوامع دانشجویی گفت: دانشگاه مبداء تحولات کشور است و  از زمان حضرت امام خمینی(ره) که ایشان فرمودند، دانشگاه باعث پیشرفت و رقم‌زدن آینده کشور می‌شود، تاکنون برای بزرگان انقلاب اسلامی، بسیار مهم بوده است. وی افزود: رهبر انقلاب نیز التفات ویژه‌ای به دانشگاه دارند و این نشان می‌دهد که جایگاه دانشگاه در نظام اسلامی، تا چه اندازه مهم است.

وی با بیان اینکه بزرگان ما همواره به دنبال این بودند که پایگاه علمی دانشگاه، پایگاه سیاسی هم باشد ادامه داد: ما، جوانان دانشگاهی را قشری آگاه و اثرگذار در اجتماع می‌دانیم که در پیگیری آرمان‌های کشور موثر هستند. فلاح افزود: به خاطر همین رویکرد و دید نسبت به جوانان، حرکت‌های بزرگی مثل تسخیر لانه جاسوسی و شکل دادن نهضت جهاد سازندگی توسط جوانان ما، شکل گرفته است.

فلاح مطرح کرد: جوانان دانشگاهی ما، همواره برای هدف استقلال‌طلبی و در جهت معرفت‌افزایی در دانشگاه تلاش می‌کردند و این امر برای دشمن گران تمام شد و به خاطر همین، دشمن سعی کرد تا در دانشگاه‌ها نفوذ کند. وی تاکید کرد: هم‌اکنون آزادی بیان بسیار خوبی در دانشگاه‌ها داریم اما دشمن تلاش دارد دانشگاه را از کانونی علمی و معرفتی، به کانون اغتشاش، تقابل و دوگانگی تبدیل کند.

معاون خواهران سازمان بسبج دانشجویی اضافه کرد: در دو سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت محیط دانشگاهی کمرنگ شده بود و از ابتدای سال تحصیلی، دشمن برنامه داشت تا جلوی پیشرفت علمی ما را در دانشگاه‌ها بگیرد و با ایجاد دوگانگی، محیط دانشگاه را ناامن کند. فلاح گفت: به دلیل اهمیت دانشگاه در انقلاب اسلامی ایران، دانشجویان ما به طور فعال ایستادند و از آرمان‌های خود دفاع کردند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات