خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر اسدآباد:

امسال ۱۳ هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر اسدآباد انجام شد

همدان-سخنگوی شورای شهر اسدآباد گفت: امسال ۱۳ هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر صورت گرفته که در نوع خود، یک رکورد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۴۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا مرادی ضمیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه بلوار‌های شهر به آبیاری مکانیزه مجهز می‌شوند، اظهار کرد: تاکنون از ۱۰ بلوار موجود، سه بلوار مکانیزه شده و مابقی بلوار‌ها نیز تا سال بعد مجهز می‌شوند.

وی افزود: با این کار، صرفه جویی چند ۱۰ میلیونی در شهرداری صورت گرفته و این مبلغ صرف امورات دیگر می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه شهرداری و شورا بدون هیاهو و توجه به حاشیه‌ها به اصل خدمت رسانی می‌پردازند، عنوان کرد: امسال ۱۳ هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر صورت گرفته که در نوع خود، یک رکورد محسوب می‌شود.

وی کارخانه آسفالت را نقطه قوت شهرداری اعلام کرد و گفت: با اتکا به این مرکز، تعداد بسیار زیادی از کوچه‌ها و محلات لکه‌گیری شد.

مرادی ضمیر با اشاره به افزایش رضایتمندی شهروندان تصریح کرد: خیابان صاحب الزمان (ع) به عنوان یکی از خیابان‌های مهم شهر و خیابان شهید عباسی در شهرک فرهنگیان به عنوان راه ارتباطی سه شهرک نیز کامل آسفالت شدند.

وی همچنین عنوان کرد: تندیس هواپیما و شهدای خلبان نیز آماده شده و تا چند روز آینده در میدان ورودی شهر نصب می‌شود تا طلسم چندساله این مهم شکسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات