مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

با تحقق جهاد تبیین در عرصه های مختلف بسیاری از مشکلات کشور حل می شود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:با توجه به تاکیدات مکرر رهبری مبنی بر تحقق جهاد تبیین اگر بتوانیم با همدلی و همفکری در عرصه های مختلف جهاد تبیین خوب عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۷۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دومین نشست همفکری و هم افزایی جبهه انقلاب با حضور حجت الاسلام حسین طائب؛مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و جمعی از مسئولین زنجانی در محل سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

با تحقق جهاد تبیین در عرصه های مختلف بسیاری از مشکلات کشور حل می شود

 

در ابتدای این مراسم،حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز دانشجو به تاکیدات رهبری در موضوع جهاد تبیین اشاره و اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مکرر رهبری مبنی بر تحقق جهاد تبیین اگر بتوانیم  با همدلی و همفکری در عرصه های مختلف جهاد تبیین خوب عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

 

وی بابيان اينكه در عرصه های مختلف جهاد تبیین نقش آفرینی صورت گرفته است،افزود:اين دستاوردها بخصوص در سطح استان زنجان برکسی پوشیده نیست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اقدامات صورت گرفته در این استان در راستای جهاد تبیین اشاره کرد و افزود:اصلاح یارانه ها که با حجم گسترده ای از همفکری و روشنگری مردم و مسئولین اجرا شد،افشای حقوق بشر آمریکایی که با اجرای جلسات مختلف یصیرتی و روشنگری،جوانسازی جمعیت ومعرفی دستاوردهای دولت سیزدهم نمونه ای از جهاد تبیین می باشد.

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه تبیین و روشنگری و همفکری و همدلی مردم و نیروهای انتظامی و نظامی در خصوص بحث اغتشاشات سبب ایجاد امنیت در استان شد،تصريح كرد:مردم بابصیرت زنجان همراه با نظام و نیروهای امنیتی با همدلی به صحنه آمدند که امروز امنیت زنجان با عنلیت خداوند متعال برقرار است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار