فرمانده سپاه کردستان روز دانشجو را تبریک گفت

سردار سید صادق حسینی در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه دانش تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۸۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه دانش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر، روز دانشجو نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

بی تردید این فریاد استکبار و استعمارستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است، جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همان گونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرموده اند: قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است.

بدون شک در عصر حاضر، از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود با بصیرت سیاسی خود سره از ناسره را  بشناسند و با حفظ ارزش‌های اخلاقی در صحنه‌های مختلف علمی و پژوهشی به نام آوری بپردازند.

بی تردید دانشجویان امروز در بسیاری از حرکت‌های بزرگ دانشجویی حضور داشتند و بصیرت خود را در خنثی سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن به رخ کشیدند چرا که دانشجوی متعهد می‌داند تفکرات بی ریشه غربی اصالتی ندارد و تنها توطئه‌ای برای جذب ناآگاهان است.

در شرایط کنونی دانشجویان عزیز، آگاه، بصیر و فهمیم با تحلیل وقایع و پیروی از ولایت،   برای پیشرفت علم در تلاش  هستند و برای حفظ وحدت و یکپارچگی و مقابله با طرح‌های دشمنان کشور و پیشرفت و صیانت از اسلام و انقلاب تلاش می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون همگان را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

انتهای پیام/

ارسال نظرات