بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران با همکاری بسیج کارمندان دانشگاه برگزار کرد:

اردوی راهیان علم و فناوری بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران

در هفته بسیج و در سالروز شهادت شهید فخری زاده(روز فناوری و نوآوری) جمعی از اساتید، مدیران و مسئولان سازمان مرکزی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۱۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جمعی از اساتید، مدیران و مسئولان سازمان مرکزی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران در هفته بسیج و در سالروز شهادت شهید فخری زاده(روز فناوری و نوآوری) با حضور در اردوی یک روزه راهیان علم و فناوری از پارک فناوری پردیس بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردهای علمی مستقر در این پارک آشنا شدند.

اردوی راهیان علم و فناوری بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران

در خلال این بازدید جلسه‌ای با حضور دکتر قاسم‌پور رئیس بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، دکتر امیدی جانشین بسیج کارمندان دانشگاه فرهنگیان و دکتر جباری پور مدیرکل ترویج خوشه‌های نوآوری پارک پردیس درباره چگونگی فعالیت این پارک و همچنین نحوه تعامل با دانشگاه فرهنگیان در سالن سراج برگزار شد.

دکتر هوشیار عضو شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای و تعلیم و تربیت، در خصوص جایگاه علمی کشورمان بیان کرد: امروز به برکت مجاهدت علمی و روحیه خودباوری دانشمندان و جوانان میهن اسلامی‌مان در حوزه قدرت سخت و نرم جزو برترین‌های دنیا هستیم و همین پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک علم و فناوری خاورمیانه یکی از نمونه‌ها و نماد های قدرت نرم ماست.

اردوی راهیان علم و فناوری بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران

وی با بیان نقش بسیج اساتید در پیشرفت علمی کشور افزود:بسیج اساتید کشور با تاسیس بیش از100 اندیشکده علمی و تربیتی مساله محور، سهم بسزایی در تولید قدرت نرم کشورمان دارد.

دبیر بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان قلب تپنده نظام تعلیم و تربیت بزرگترین مرکز تولید قدرت نرم جمهوری اسلامی بشمار می‌رود.

اردوی راهیان علم و فناوری بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران

هوشیار در ادامه افزود: بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت صاحب نظران و اندیشه ورزان و همچنین اندیشکده تعلیم و تربیت آماده همکاری و هم افزایی با پارک فناوری است.

در ادامه این جلسه دکتر جباری پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس ضمن ابراز خرسندی از این بازدید اظهار امیدواری کرد که این جلسه زمینه  همکاری پارک و دانشگاه فرهنگیان را فراهم نماید.

وی ضمن تشریح ظرفیت‌های پارک در حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد: پارک فناوری پردیس به منظور تحقق همکاری هدفمند صنعت و دانشگاه سند راهبردی ارتباط صنعت و دانشگاه را تدوین نموده و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی متعددی را در بحث اجرایی و در قالب برنامه‌های صدف تشکیل داده که از آن جمله می‌توان به طرح‌های توانمندسازی معلمان، بوت کمپ‌های آموزشی ـ تربیتی، کمپ‌های اشتغال، شبکه اجتماعی، راهبری پایان‌نامه‌ها، و حمایت از طرح‌های پژوهشی اشاره کرد.

دکتر جباری‌پور با تاکید بر اینکه این پارک آمادگی دارد از طرح‌های پژوهشی و علمی با موضوع مسائل تعلیم و تربیت توسط بسیج دانشگاه فرهنگیان حمایت کند، ابراز کرد: پارک فناوری در این زمینه ظرفیت های بالایی دارد و ما آماده هرگونه همکاری با دانشگاه فرهنگیان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات