خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

هر حرکتی که دشمن را عصبانی کند، عمل صالح است

حجت الاسلام قرائتی گفت: هر عمل و کاری که سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک‌ها توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از مصادیق عمل صالح هستند.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۸۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امروز در جمع طلاب و روحانیون بیرجند که با حضور استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان در مدرسه علمیه رضویه بیرجند همراه بود، بیان کرد: هر عمل و حرکتی که انجام دهیم و سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از جمله اعمال صالح هستند.

وی افزود: اگر در اغتشاشات اخیر بعضی از بچه‌های این کشور حضور داشتند به دلیل این است که آموزش و پرورش و روحانیون به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده اند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر برپایی نماز جماعت در مدارس توسط روحانیون تصریح کرد: باید محوریت همه برنامه‌ها با قرآن باشد تا با درک لذت انس با قرآن، نکات بسیار آن را دریابیم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به ضرورت برگزاری مجالس تفسیر قرآن، خطاب به روحانیون حاضر در این جلسه افزود: تفسیر قرآن باید طوری باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند.

وی گفت: باید از هم اکنون خود را برای برگزاری مجالس تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در مساجد آماده کنید تا با انجام این کارسبب ایجاد نهضت تفسیر قرآن شوید.

وی با بیان این که باید هر روز حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم، متذکر شد: سنت‌های الهی تغییر ناپذیر، قطعی و استثناء ناپذیرند.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود: براساس آیات قرآن فقط ساعتی که در آن نماز جمعه برگزار می‌شود، انجام کار‌ها تعطیل است و به غیر از آن همیشه باید در حال تلاش و فعالیت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها